Beantwoord

geen ondertiteling on demand film lansky

  • 2 December 2021
  • 4 reacties
  • 55 keer bekeken

Heb net de film Lansky gehuurd maar er zit geen ondertitelling bij(kan in ieder geval nergens die optie vinden)dat hoort er toch bij te zitten zeker?anders had ik de film niet gehuurd 

icon

Beste antwoord door Shyrin van KPN 10 December 2021, 11:11

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

4 reacties

Reputatie 7
Badge +16

Goedenavond @Alexander Eijgenraam, welkom en bedankt voor jouw signaal!

Ik verwacht er eigenlijk ook wel ondertiteling bij: ik heb er intern navraag over gedaan, of het zo hoort of dat er toch sprake is van een fout. Ik kom er op terug!

Reputatie 7
Badge +16

Er hoort inderdaad ondertiteling bij deze film te zitten: door een fout zat dit er niet bij: nu inmiddels weer wel!

Heb je wel kunnen genieten van de film of wil je het liever opnieuw zien?

Goeiemiddag,ik heb hem niet verder gekeken omdat de ondertiteling er niet bij zat dus ik zou hem graag nog willen zien

Reputatie 7
Badge +16

Prima, dan is mijn voorstel dat ik de kosten van de gehuurde film crediteer en verreken met een volgende factuur. Je kunt de film dan zelf op een gewenst moment opnieuw huren. Als je daarmee akkoord bent, wil jij dan jouw klantgegevens toevoegen in jouw Forum profiel? Graag jouw volledige naam, postcode en huisnummer, klantnummer en een seintje hier als jij je gegevens toegevoegd hebt: dan maak ik de creditering voor jou in orde!