Geen pincode interactieve tv ontvangen

  • 7 december 2011
  • 4 reacties
  • 9256 keer bekeken

Op 23 november interactieve tv besteld. Een week later de hardware ontvangen. Abonnement is volgens mijnKPN op 1 december ingegegaan. Maar nu, 7 december, nog steeds geen brief met pincode ontvangen. Pincode staat ook niet in mijnKPN. Daardoor kan ik de interactieve tv niet installeren. Gebeld met klantenservice: van het kastje naar de muur gestuurd (5 personen gesproken, half uur aan de lijn gehangen a 10c per minuut). Geen resultaat. Hoe kom ik nu aan de pincode?

Bedankt voor je reactie!


4 reacties

Badge +1
Beste Jegas,

Als je inlogt op MijnKPN dan klik je op wachtwoord, als je dan onderaan de pagina kijkt staat daar Interactieve TV. Abonneenummer en pincode.

Succes!

@ditOrz: bedankt voor je reaktie!

Op MijnKPN kan ik geen link Wachtwoord vinden...

heb je voor mij de url van mijnkopn? Misschien zit ik op een oude pagina....

Dank!

Reputatie 4
Badge +1
Hallo Jegas,

https://www.kpn.com/prive/mijnkpn/inloggen.htm

en dan inloggen bij het kopje Internet plus bellen en ITV.

Badge +1
Hallo Jegas,

Heb je het nog kunnen vinden?

Reageer