Beantwoord

geen signaal op Dyon tv naar aansluiting itv kastje via Scart kabel

  • 5 December 2020
  • 4 reacties
  • 325 keer bekeken

  • Nieuwkomer
  • 1 reactie

Ik probeer al sinds enkele dagen mijn tv aan te sluiten op het ITV kastje, maar het lukt me niet. Doordat mijn tv een Dyon is kan ik hem niet op de witte afstandsbediening aanmelden omdat er geen apart code bestaat (helaas ook niet in het lijstje op de website van KPN).

Ik heb op dit moment nog geen HDMI kabel, die is wel besteld, maar heb de TV via een SCART kabel aangesloten op de box.

Alle kabels zitten goed, LAN verbinding is groen, box toont programma's aan, tenminste verschijnen er nummers op het kastje. Verbinding is direct met de Experia. Via source heb ik SCART aangegeven, maar kan via de witte afstandsbediening geen menu's openen, zie ook verder niets behalve een zwarte of grijze achtergrond en de foutmelding Geen Signaal.

Wat kan ik doen, aub? Alvast bedankt voor reacties.

 

 

icon

Beste antwoord door An-DH 5 December 2020, 23:32

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

4 reacties

Reputatie 5
Badge +5

Ik vond deze topic. Geen idee of je hier wat mee kan. Of al hebt geprobeerd? Mogelijkerwijs ook even wachten op de HDMI kabel  

https://forum.kpn.com/interactieve-tv-11/afstandsbediening-itv-kan-niet-aan-nieuwe-tv-gekoppeld-worden-help-471015

Anders even wachten op de IT techneuten op dit forum 😅

Ik vond deze topic. Geen idee of je hier wat mee kan. Of al hebt geprobeerd? Mogelijkerwijs ook even wachten op de HDMI kabel  

https://forum.kpn.com/interactieve-tv-11/afstandsbediening-itv-kan-niet-aan-nieuwe-tv-gekoppeld-worden-help-471015

Anders even wachten op de IT techneuten op dit forum 😅

Dankje, zal ik zeker proberen EN ook nog op de kabel wachten. 

Reputatie 7
Badge +19

Welkom op het forum @Tae, lukt het inmiddels al om televisie te kijken?

Reputatie 7
Badge +19

Ik heb geen reactie meer van je gezien en ga er van uit dat het inmiddels is gelukt om televisie te kunnen kijken.Â