Geen Tijd meer instellen bij opname


Ik kan sinds 2 maanden geen tijd meer instellen bij een opname. Hierdoor mis ik geregeld de laatste 10 tot 15 minuten van n film, serie of docu! Volgens de medewerker van KPN is dit expres verwijderd en gaat nu alles automatisch op basis van de gids. Helaas klopt de gids ook heel vask niet!! Zo heb ik totaal niets aan mijn opname/harddisk pakket! Dit kun je toch niet zo maar verwijderen zonder de klant hiervan op de hoogte te stellen!?

1 reactie

Reputatie 3
Badge +1
Beste Olmlaan23,


 

De problemen die je ervaart met het opnemen pakket zijn een onderdeel van een algemene storing. We doen er alles aan om dit zo snel mogelijk op te lossen.

Als je van de hardeschijf opnames over gaat naar het opname pakket. Worden de opnames op de harde schijf uitgeschakelt waardoor je deze niet meer kan bereiken. De dienst stuurt je gelijk naar het online gedeelte op de KPN servers.

Met vriendelijke groet,

Binne
KPN Webcare Specialist

 

 

Reageer