Geen TV MONDE

  • 4 March 2021
  • 7 reacties
  • 129 keer bekeken

Sinds 2 maanden overgestapt van ZIGGO naar KPN  en de zender bij KPN  die  we niet  kunnen ontvangen is ::

TV MONDE 

WAT JAMMER, dit is een zender waar de meeste programma's zijn ondertiteld dus niet noodzakelijk om Frans te spreken  er zijn ook veel mensen die geen Turks spreken maar hiervan is wel een TV zender  zonder ondertiteling!!!!!

Onder andere de reisprogramma's (niet alleen over Frankrijk) zijn fantastisch om te zien.

KPN kan toch niet onder doen voor ZIGGO

 


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

7 reacties

Je oriënteert je toch eerst op o.a. het zenderaanbod bij een provider?

KPN heeft ruzie met TV5 Monde om de doorgiftevergoeding. De zender is daardoor op 1 juli 2018 (al) verdwenen. Ik vind het ook jammer, maar het is wat het is.

Zolang KPN het gevraagde niet wil betalen en TV5 niet wil zakken verandert er niets.

Dat eerste hebben we dus niet gedaan  gingen ervan uit dat KPN dezelfde zenders had.

Misschien dat ze nog eens tot consensus  komen met elkaar  want er zijn vast wel meer

KPN kijkers die dit jammer vinden.

 

KPN heeft minder zenders dan Ziggo. Met een multinational als Liberty erachter hebben die net even meer centen. Echter heeft KPN wel weer zenders in HD die Ziggo nog halsstarrig in SD blijft doorgeven. W.o. de regionale zenders.

Ook jammer, KPN heeft ook al heel lang Djazz.tv niet meer.

Toch blijf ik bij KPN. Als ik het gewenste aanbod bij Ziggo wil ben ik dik 20 euro per maand duurder uit. Alleen al ESPN is schreeuwend duur bij Ziggo. Alle 6 kanalen 30,90. Bij KPN alle 6 voor 12,99.

Reputatie 5

Wie heeft die regionalen dan. Hier waar ik woon maar liefst 4 stuks! En wat die prijs van ESPN betreft, daar is toch al genoeg over verteld? Als 90% van de klanten een fox (sorry ESPN) tax betaalt waar ze verder niets voor terugkrijgen, dan kan KPN het voor die overige goedkoper maken. Jammer dat KPN niet de moed had om hetzelfde betaalmodel als Ziggo te hanteren. Had 90% een goedkoper abo gehad.

@beosound100

Ik heb niet geschreven dat bij KPN iedereen álle regionale zenders in HD heeft. Maar dat KPN de regionale zenders in HD doorgeeft. Die 4 heb je dus in HD.

Jammer dat KPN niet de moed had om hetzelfde betaalmodel als Ziggo te hanteren. Had 90% een goedkoper abo gehad.

Als ik de pakketprijzen bij KPN bekijk is die goedkoper dan Ziggo zonder eredivisie-tax. Zeker als je ook wilt opnemen.

Reputatie 5

Over welke pakketprijs heb jij het dan? Ik neem aan dat je een TV met internet abo bedoeld.

Overigens zit ik niet te wachten op het pseudo-giga internet van Ziggo, laat mij maar lekker op glas. Volgens jou is het verschil bij ESPN met Ziggo € 18.

Nou kan ik lang en breed rekenen, maar als 90% van de KPN klanten €2,50 aan straf tax betaald voor dat voetbal, wat ze niet kunnen zien, dan blijft er ergens iets aan de strijkstok hangen en dan is Ziggo in verhouding nog niet eens zo duur met ESPN (temeer omdat Ziggo ook nog een vrij kanaal 14 (sport met F1) heeft, daar er bij Ziggo geen directe sponsering van ESPN is.

Internet én TV met opnemen. Dat is bij KPN een lagere prijs dan bij Ziggo terwijl bij KPN die eredivisie-tax er nog bij in zit. Het wordt zwaar overschat met die tax n.m.m.

Je wordt door de hond of door de kat gebeten.

Bij Ziggo spaar je dan wel weer extra ZS pakket kosten uit als je F1 wilt zien.