Geen tv-ontvangst op computer

• 22 april 2017
  • 6 reacties
  • 132 keer bekeken

Reputatie 3
Badge
Hallo allemaal
Ik heb een tijdje geleden een vraag gesteld over slechte t.v ontvangst op de computer.
De verklaringen waren allemaal nogal technisch van aard, maar het kwam er eigenlijk op neer dat het systeem nog niet goed werkte.

Nu heb ik onlangs een nieuwe laptop gekregen en de t.v ontvangst is perfect; zelfs van de BBC-en.
De zenders die niet waren te ontvangen waren dat niet door niet verkregen licenties. ( een mededeling die op het scherm te zien was.)

Het onderwerp zal al wel afgehandeld zijn, maar ik dacht het op deze manier maar even af te ronden.

Gewoon een nieuwe laptop kopen en alles werkt goed. ( Nee, ik heb geen aandelen in de laptop industrie.)
Groeten
Peter.

6 reacties

Reputatie 7
Badge +13
Als ik jouw bericht leest, komt dat niet overeen met de naam van de topic.
Ik begrijp niet wat je wilt en bedoelt.

Ik heb Windows 10 en kijk op de computer via de app van KPN.
De ITV app van KPN.
Werkt perfect.
Reputatie 3
Badge
Wat valt er nu te begrijpen ? Het is een mededeling.
Er was een probleem en nu dus de oplossing.
HET ' topic ' !
Reputatie 2
Badge +2
Snap de aard van dit bericht niet ,alles werkt goed zeg je dus..?? en licenties heb je niet nodig om tv te kijken de app kun downloaden er kortzichtig zeggen koop nieuwe laptop :?
Reputatie 7
Badge +9
Goedemiddag mensen geen ruzie maken op het forum er is al genoeg oorlog om ons heen.
Reputatie 7
Badge +27
Welkom terug, Peter! Ik neem aan dat je dit bedoelt als afsluiting van dit eerdere topic van je?

In dat eerdere topic zie ik dat het probleem was dat je geen beeld had bij iTV Online via de Chrome browser. In het topic is toen door Robin de volgende suggestie gedaan:Je moet even op dat schildje drukken in de (gele) adresbalk. Als je die aanklikt kan je "onveilige scripts" laden
Had je dat nog geprobeerd? Ik verwacht namelijk dat die optie voldoende was geweest om het probleem op te lossen. Ik hoop dan ook dat je niet speciaal hiervoor een nieuwe laptop hebt aangeschaft 🙂
Reputatie 3
Badge
Hallo Erik
Nee, dat moet ik gemist hebben. Kan het nu ook niet vinden.
En nee, daarvoor heb ik de nieuwe niet gekocht. Dat zou wat erg ver gaan.

Bedankt voor jouw reactie.
Groeten
Peter.

Reageer