Geen uitzending gemist/opnamen

• 7 augustus 2012
  • 6 reacties
  • 10592 keer bekeken

Reputatie 1
Badge
Ha allen,

Volgende doet zich voor bij een kennis. Boven nog  2 oude CRT TV's (4.3) en deze zijn aangesloten met de draadloze verbindingssets. Op beiden prima beeld en geen verstoringen (normale uitzendingen) maar wanneer er geprobeerd wordt  op "Uitzending Gemist of eenopgenomen programma" te kijken wordt het beeld blokkerige c.q. stilstaand beeld. Heel vreemd omdat de normale uitzendingen het wel perfect doen. Iemand een idee ? Bedankt alvast !

6 reacties

Reputatie 1
Badge
Ha allen, niemand ervaringen mee ? KPN forum medewerkers misschien een  oplossing ?

Gebruik gemaak van de scarts die zijn meegeleverd. Kwaliteit daarvan misschien ?

Reputatie 1
Badge
Helemaal niemand een "oude" CRT TV die hetzelfde probleem heeft of juist  niet ?

Reputatie 1
Badge +1
Beste jan_van_ek,

U geeft aan alleen problemen te hebben met uitzending gemist en het terug kijken van opnames. Graag zoek ik uit waar dit probleem door veroorzaakt wordt aangezien het niet een bekend probleem is. Kunt u in een privébericht uw postcode en huisnummer sturen? Dan pak ik het op.

Met vriendelijke groet,

Ivette

Reputatie 1
Badge
Beste Ivette,

Zojuist de gegevens verzonden. Bedankt dat je het oppakt.

vr. gr. Jan

Reputatie 1
Badge +1
Beste jan_van_ek,

Het probleem is inmiddels bekend. Dat u Programma Gemist niet kunt kijken zonder storingen heeft te maken met het gebruik van de draadloze verbindingsset. Doordat Programma Gemist meer bandbreedte vraagt dan het 'gewone' tv kijken krijgt u blokken en stilstaand beeld.

Om dit te voorkomen is het verstandig de draadloze verbindingsset te vervangen voor een kabel.

Met vriendelijke groet,

Ivette

Reputatie 1
Badge
Hallo Ivette,

Dank je voor je reactie.

Dan mag er weleens een voorbehoud gemaakt worden bij de verkoop van jullie draadloze verbindingsset.

Zowel op de KPN site als in de KPN winkel wordt hier geen voorbehoud van gemaakt.

Het gaat juist om de TV's boven zodat we geen kabels hoefde te trekken.

Ik zit dus nu met 2 draadloze verbindingsets van KPN die waardeloos zijn c.q. die geen volledige functionaliteit bieden.

Reageer