Welkom op het

KPN Forum

Recent online
Beantwoord

Geen verbinding met thuisnetwerk - itv online

Reputatie 1
  • Nieuwkomer
  • 3 reacties
Ik krijg bij het opstarten van www.itvonline.nl en www.interactievetv.nl de melding "er is geen verbinding met het thuisnetwerk. Gekke is dat er soms wel gewoon beeld gegeven wordt, maar bij een volgende keer deze melding wordt weer gegeven. Wat kan het probleem zijn? TV kijken via de ITV app op mobiel lukt wel, maar via de pc is dat dus niet het geval. Alvast bedankt.

Update 22:12. Als ik mijn browsergeschiedenis en cookies verwijder en vervolgens weer inlog op www.interactievetv.nl , logt hij ineens zelf in en krijg ik beeld. www.itvonline.nl geeft dezelfde melding weer.
icon

Beste antwoord door Susan_ 13 juli 2018, 10:52

Goeedmorgen M Vite, welkom op het Forum en goed dat je jouw vraag hier stelt!
Wat lastig dat het nog niet gelukt is, ook na het verversen van de browser en verwijderen van cookies. Mag ik aannemen dat je wel gewoon thuis bent, verbonden met je WiFi netwerk? Niet via een VPN of met een netwerk die niet gekoppeld is aan jouw abonnement? Dat is namelijk nog niet mogelijk via de pc of laptop, gebruik maken van iTV online wanneer je niet thuis bent.
Op het moment dat je inderdaad thuis bent, wil ik vragen of je een andere internetbrowser kan testen. Daarnaast zou ik graag willen weten welk merk laptop je gebruikt en welk besturingssysteem (versie). En tot slot of je jouw postcode + huisnummer wil toevoegen in jouw Forum profiel? Dan kan ik kijken of het administratief bij ons allemaal goed staat!

Bekijk origineel

9 Reacties

Reputatie 7
Hoi,
interactievetv.nl is de nieuwe link. Die gebruik ik altijd. Áls ik al itv-online gebruik want er staat hier natuurlijk gewoon een tv ontvanger van KPN.
Ververs eens, als het niet helemaal goed gaat, de pagina met (linker) CTRL (ingedrukt houden) + F5. Dit ververst de pagina met de cookies en tijd. int. bestanden voor de pagina.
Reputatie 1
Dag Peter, dank je wel voor je reactie. Ik heb net weer even gekeken en ctrl+f5 ingedrukt toen ik deze melding weer krijg op interactievetv.nl. Helaas geen resultaat, ook niet als ik de cookies verwijder en opnieuw opstart. In het verleden heeft dit zonder problemen gewerkt. Waarom dit nu zo gaat , weet ik niet. Wel frustrerend.
Reputatie 7
Tja, vervelend. Ik kom er, met mijn kennis, ook even niet verder mee. Hopelijk dat er nog anderen hun licht kunnen laten schijnen. Zal even een vraag uitzetten onder de medeforummers.
Reputatie 5
Badge +9
Goeedmorgen M Vite, welkom op het Forum en goed dat je jouw vraag hier stelt!
Wat lastig dat het nog niet gelukt is, ook na het verversen van de browser en verwijderen van cookies. Mag ik aannemen dat je wel gewoon thuis bent, verbonden met je WiFi netwerk? Niet via een VPN of met een netwerk die niet gekoppeld is aan jouw abonnement? Dat is namelijk nog niet mogelijk via de pc of laptop, gebruik maken van iTV online wanneer je niet thuis bent.
Op het moment dat je inderdaad thuis bent, wil ik vragen of je een andere internetbrowser kan testen. Daarnaast zou ik graag willen weten welk merk laptop je gebruikt en welk besturingssysteem (versie). En tot slot of je jouw postcode + huisnummer wil toevoegen in jouw Forum profiel? Dan kan ik kijken of het administratief bij ons allemaal goed staat!
Reputatie 1
Hallo Susan,
Ik heb het forum profiel aangepast. Ik maak geen gebruik van een VPN of netwerk. Ea staat direct in verbinding met het modem in de meterkast. VAnuit daar loopt een LAN verbinding naar de werkkamer-waar de pc in kwestie staat. HP Pavillion P6, besturingssoftware Windows 10. Het heeft altijd gewerkt in het verleden, maar sinds kort is het of wel mogelijk via deze site te kijken op de pc, maar krijg ik los daarvan ook zeer veel niet deze mogelijkheid en de melding niet verbonden met thuisnetwerk. Maar alles gebeurt in het thuisnetwerk 🙂 . Ik heb ook de browser van Microsoft geprobeerd, zelfde resultaat. Bedankt voor het checken.
Reputatie 5
Badge +9
Bedankt voor de informatie! Ik heb het probleem intern doorgezet, zij gaan kijken of het profiel goed staat en of er iets gewijzigd is onlangs. Je krijgt een bevestiging hiervan, en zij zullen contact opnemen wanneer zij het probleem hebben gevonden of wanneer je nog iets moet testen om te kijken of het werkt. Laat je weten wanneer je er meer over hoort?
Reputatie 7
Badge +29
Ergens in huis een (iets oudere) DVS?
Reputatie 1
Deze melding is afgelopen. KPN heeft iets gewijzigd in hun instellingen. Bedankt.
Reputatie 5
Badge +9
Kijk, fijn om te horen dat het opgelost is. Veel plezier ermee 😉

Reageer