Vraag

geen vermelding films in Gids-genres-films

  • 3 April 2019
  • 10 reacties
  • 114 keer bekeken

Als ik via de TV gids-Genres- Films wil kijken welke films er die dag komen, staat er met regelmaat bv 350 films en worden er maar een paar genoemd die dan ook nog van vorige maand zijn ! 😣

De tv ontvanger moet ik dan uitzetten en opnieuw opstarten en dan werkt het weer.
Al verschillende keren melding gemaakt maar het probleem blijft.

Meer mensen hier ook last van hebben!!???

Gelukkig dat er nog apps zijn om de films te raadplegen maar zou toch moeten werken!

10 reacties

Als ik via de TV gids-Genres- Films wil kijken welke films er die dag komen, staat er met regelmaat bv 350 films en worden er maar een paar genoemd die dan ook nog van vorige maand zijn ! 😣


De tv ontvanger moet ik dan uitzetten en opnieuw opstarten en dan werkt het weer.
Al verschillende keren melding gemaakt maar het probleem blijft.

Meer mensen hier ook last van hebben!!???

Gelukkig dat er nog apps zijn om de films te raadplegen maar zou toch moeten werken!


Ben er al aan gewend geraakt. De software vertoont alle kenmerken die ontstaan als het met breinaalden regelmatig wordt bijgewerkt.
Reputatie 7
Badge +28
Hoi hofje, dat klinkt erg storend. Ik heb nog niet vaker van dit probleem gehoord. Het blijkt ook lastig om te reproduceren, hier op onze testopstelling en bij een thuiswerkende collega werkt het prima.

Welke ontvanger gebruik je? Hoe vaak gebeurt dit ongeveer? Ik wil dit eens voorleggen aan de ontwikkelaars en ben benieuwd of dit hun wel bekend voorkomt.
Hoi hofje, dat klinkt erg storend. Ik heb nog niet vaker van dit probleem gehoord.

Go dat vind ik vreemd, ik dacht dat iedereen dit had. Ik heb er wel eens aan gedacht om voor dit probleem er een gewoonte van te maken om elke dag een keer per dag als ik toch niet kijk de stroom van de zwarte kastjes af te gooien en dan weer aan te zetten. Maar mogelijk is het bij de HMB2260 1 tot 4 keer per maand en bij de Vip2952 eenmaal per maand. Maar het is heel onregelmatig. Wel bekijk ik dit onderdeel minimaal 1 maal per dag. Dat doe jij misschien niet.

Het ziet er zoals vaak ergens met een GoTo over een deel wordt heengesprongen als het in beeld komt. Zonder te willen zeggen dat dat het probleem is.
Hoi hofje, dat klinkt erg storend. Ik heb nog niet vaker van dit probleem gehoord. Het blijkt ook lastig om te reproduceren, hier op onze testopstelling en bij een thuiswerkende collega werkt het prima.

Welke ontvanger gebruik je? Hoe vaak gebeurt dit ongeveer? Ik wil dit eens voorleggen aan de ontwikkelaars en ben benieuwd of dit hun wel bekend voorkomt.


Ik heb de experia V9 en heb ik hier al eerder melding van gemaakt en ben zo te zien ook niet de enige. Ik ben hier ook al eens over teruggebeld door de technische dienst. Het is een tijd goed gegaan maar nu begint het weer. het is heel irritant.
Hoi hofje, dat klinkt erg storend. Ik heb nog niet vaker van dit probleem gehoord. Het blijkt ook lastig om te reproduceren, hier op onze testopstelling en bij een thuiswerkende collega werkt het prima.

Welke ontvanger gebruik je? Hoe vaak gebeurt dit ongeveer? Ik wil dit eens voorleggen aan de ontwikkelaars en ben benieuwd of dit hun wel bekend voorkomt.


Ik zou nog graag een reactie krijgen!! Het is een tijd goed gegaan maar ineens begint het weer.
Gisteren heb ik de ontvanger opnieuw opgestart en toen stond alles weer goed. 's Middags heb ik met de Wifi tuner het wifi kanaal opnieuw afgesteld ( wat een slecht resultaat gaf..) en opnieuw werden geen films meer weergegeven en bij de documentaires stonden er 2 van 3april!!!!
Reputatie 7
Badge +30
Hoi Hofje, excuses voor de late reactie. Joran is deze week afwezig, en dit topic is er even tussendoor geglipt. Als ik teruglees zie ik dat je, als het misgaat, moet herstarten en dat het dan weer even goed gaat. Voor de zekerheid toch nog even deze vraag: heb je de ontvanger al wel een keer een volledige reset gegeven? Zo nee, wil je dat eens doen en kijken of het dan beter wordt.
Alle standaard suggesties zijn in het verleden al uitgevoerd maar het probleem doet zich na enige tijd steeds weer voor.
Reputatie 7
Badge +28
Maar mogelijk is het bij de HMB2260 1 tot 4 keer per maand en bij de Vip2952 eenmaal per maand. Maar het is heel onregelmatig. Wel bekijk ik dit onderdeel minimaal 1 maal per dag. Dat doe jij misschien niet.

Dat klopt, ik kijk daar zelden. Toen ik begin deze maand de genres controleerde en nu weer, werkt het allemaal prima. Ik kan dit probleem nog niet verklaren maar het helpt niet dat het af en toe gebeurt. Dat maakt het reproduceren erg lastig.

@hofje52: Wat kwam er uit het onderzoek van de technische dienst? Was dit probleem daar wel bekend?
Bij mijn weten is er niet echt een onderzoek geweest. En ook het probleem zou niet bekend zijn. Maar lees er op het forum wel meer klachten over.
Als ik het bericht van CorL lees heeft die het probleem ook.
Reputatie 7
Badge +28
Het probleem is inderdaad niet bekend maar er kan zeker wat aan de hand zijn. Dit soort storingen, die zich af en toe voordoen, blijven makkelijk onder de radar. Daarom is het goed dat jullie dit melden.

Ik heb geen directe oplossing maar ik geef het door aan de ontwikkelaars. Als het zich nog eens voordoet zou een foto samen met het tijdstip van de storing zeer welkom zijn. Dat helpt mogelijk om het probleem te herleiden.

Reageer