Beantwoord

Geen video signaal

• 25 maart 2018
  • 7 reacties
  • 2962 keer bekeken

Na een complete vernieuwing door een KPN-monteur ( ca 2 maanden geleden) incl. hdmi bekabeling blijft het rommelen met de verbinding.
Soms vastgelopen beeld, dan weer vastgelopen teletekst en nu herhaaldelihk de melding geen videosignaal.
Alles geprobeerd van herstart tot opnieuw inpluggen van alle kabels; niets werkt.
Wie weet de oplossing?
icon

Beste antwoord door joss1965 26 maart 2018, 07:51

Heb je deze reset https://www.kpn.com/faq/16848 al eens uitgevoerd?
Hoe is de tv ontvanger (de HMB8260 is een goed model) aangesloten op de Experia, rechtstreeks of via bijv. een switch of een draadloze verbindingsset?
Bekijk origineel

7 reacties

Reputatie 7
Badge +10
De melding 'geen videosignaal' heeft vaak te maken met de verkeerde source/bron op je tv. Op je KPN afstandsbediening kun je met het knopje linksonder de juiste bron kiezen (meestal HDMI).

De andere klachten hebben mogelijk te maken met je tv ontvanger. Welke heb je?
Bedankt joss 1955.

Philips Ambilight
Source middels afstandbediening KPN werkt niet.
Echter, en dit is nieuw, HDMI 1 wordt middels de afst.bed. van Philips niet meer herkent.
HDM 2 wordt wel herkent, en zie er is beeld en geluid.
Keep my fingers crossed tot het moment dat de zaak weer plat ligt.
Bedank1,

1terpje
Reputatie 7
Badge +10
Dan zit de HDMI vanaf je tv ontvanger in de ingang HDMI2 van je tv. Dat blijft heus wel goed gaan.
Welke tv ontvanger heb je?

PS, het is joss1965 ?
HMB8260
Bedankt joss1965. Mijn vrouw zou ook niet blij zijn als ik haar 10 jaar ouder zou maken!

Groet, Hans
Reputatie 7
Badge +10
Heb je deze reset https://www.kpn.com/faq/16848 al eens uitgevoerd?
Hoe is de tv ontvanger (de HMB8260 is een goed model) aangesloten op de Experia, rechtstreeks of via bijv. een switch of een draadloze verbindingsset?
Reputatie 7
Badge +18
Dag 1terpje! Ik zie dat Joss (1965 😉 ) je al een heel eind op weg heeft geholpen. Heb je de reset uitgevoerd waar Joss naar verwijst? Hierbij wordt ook de software opnieuw ingeladen en vaak helpt dat. Als het niet helpt ben ik ook erg benieuwd hoe je het één en ander hebt aangesloten.
Reputatie 7
Badge +18
Dag 1terpje. Ik heb geen reactie meer van je gelezen en ik was nog even benieuwd naar de stand van zaken. Als je nog hulp nodig hebt laat het dan weten!

Reageer