Beantwoord

Geen wedstrijden beschikbaar, live sport on demand

• 2 september 2018
  • 3 reacties
  • 121 keer bekeken

Badge
Vandaag 2 september 2018 nog steeds melding " geen wedstrijden beschikbaar"! Nieuwe software gedownload en ik kan nu inderdaad F1 Monza bestellen. Waarom zorgt KPN niet dat nieuwere software automatisch geïnstalleerd wordt?

*Admin: reactie afgesplitst, eigen topic aangemaakt
icon

Beste antwoord door Vikash 4 september 2018, 15:56

Goedemiddag @John A.. Het klopt inderdaad wat @huistijger verteld. Als het niet lukt om in de nacht een update uit te voeren dan zal dit alsnog moeten gebeuren op het moment dat je de tv-ontvanger aanzet. Als dat ook niet lukt zal je de update handmatig moeten uitvoeren
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +19
Hallo @John A.
Als je de TV-ontvanger 's nachts op stand-by laat staan dan wordt nieuwe software automatisch opgehaald.
Reputatie 7
Badge +17
Goedemiddag @John A.. Het klopt inderdaad wat @huistijger verteld. Als het niet lukt om in de nacht een update uit te voeren dan zal dit alsnog moeten gebeuren op het moment dat je de tv-ontvanger aanzet. Als dat ook niet lukt zal je de update handmatig moeten uitvoeren
Badge
@huistijger@vikash, Goedemiddag, ik heb mijn decoders altijd op standby staan en ik zie ze soms 's-nachts wel aanspringen en updaten. Toch bleef ik nu de melding "geen wedstrijden beschikbaar" houden. Gelukkig ben ik handig genoeg geweest om het zelf op te lossen omdat ik ooit hulp heb gehad van de helpdesk KPN. Ik denk dat je dus van tijd tot tijd zelf een handmatige update moet doen om zeker te zijn dat je de nieuwste software hebt. Bedankt voor jullie reacties!

Reageer