Geen wifi slecht modem en kapot interactief TV.kastje

  • 27 augustus 2018
  • 7 reacties
  • 85 keer bekeken

Ik heb vrijdagavond om 19.53u gebeld met uw 1200nr. 20 minuten moeten wachten en 1 uur aan de tel.gezeten.Toen mijn probleem verteld geen wifi en interact,tv
Alles werd doorgemeten geen oplossing kapot modem???
1.Er werd me een digitenne toegestuurd waar ik niks aan had heb geen scartaansluiting op mijn TV
2.Monteur komt maandag.
Toen vroeg naar een tegemoetkoming vanwege de ellende want 3 weken eerder hetzelfde probleem kreeg een nieuw modem en een monteur modem doet het dus niet na 3 weken.
Vanmorgen kwam een monteur met een nieuw modem werkte ook niet en interactief kastje ook stuk.
Komt morgen terug????met nieuwe apparatuur.
Maar waar ik heel erg boos over ben is dat uw medewerker vrijdagavond na ons gesprek met een collega over mijn probleem begon te praten wat ik nog horen want de verbinding was nog niet verbroken hij zei oa, dat ik als een blad aan de boom omsloeg toen ik (waar ik om gevraagd had als coulance) €10,00 en hij sprak erg onrespectvol over mij. Ik had aangegeven dat ik dat redelijk vond.
Nu dien ik een klacht in tegen uw werknemer voornaam van de persoon aan de telefoon is Nick en ik wil nu wel een hogere vergoeding voor alle ellende die ik nu nog steeds heb,
Ik eis ook een beter moden dan die V10A kan ik niet eens ophangen.
Ben 12 jaar klant bij Ziggo geweest heb ik nooit om een coulance hoeven te vragen deden ze uit zichzelf.

Hoop hierop iets terug te vernemen
Groet. T,Janssens-Boxtart

7 reacties

Reputatie 7
Badge +27
Hallo Tin, welkom op het forum! Wat ontzettend jammer om te horen dat je deze ervaring hebt gehad. Ik wil je vragen om je gegevens in te vullen op je profiel. Laat me in dit topic weten wanneer je dit gedaan hebt. Dan pak ik in ons systeem de rest erbij. Daarmee kan ik dan een melding aanmaken over de collega en kijken hoe het nou zit met je wifi en de tv en de monteur. Want het is het belangrijkst dat we nu eerst de boel weer aan het werk krijgen. Daarna ga ik het met je hebben over een passende vergoeding.
Maandag monteur geweest met nieuw modem was ook niet goed dinsdag met een ander nieuw modem.
Alles werkt weer en ik ben zeer tevreden hoe deze heren hebben gewerkt en alles hebben opgelost.
Mijn interactief kastje op de sl.kamer was ook stuk gegaan ook vervangen.
Hoop dat nu alles nu weer blijft werken.
De medewerker aan de tel.noemde zich Nick
Ben benieuwd naar de vergoeding voor zoveel ellende in 3 weken. en de loslippige medewerker vond het erg respectloos tegenover een klant.
Mijn kl.antnr..is *****

Hoop dat je hier iets mee kan.
Ik ga niet verder mee in het forum.

Groet Tineke

Admin: privégegevens verborgen
Beste Erik

Heb je iets aan mijn aanvullende informatie?

Groet Tineke
Reputatie 7
Badge +27
Fijn om te horen dat de monteurs het hebben weten op te lossen. Dank je, ook, voor je gegevens. We hebben ze wel uit je bericht verwijderd aangezien dat openbaar te lezen is voor iedereen.

Ik ga hier nu mee aan de slag voor je, en kom er morgen inhoudelijk op terug, zowel op de collega als de vergoeding 🙂
Reputatie 7
Badge +27
Hier ben ik weer, Tineke. Ik heb een melding aangemaakt voor de collega zodat dit niet weer voorkomt. Daarnaast heb ik ook gekeken naar vergoeding. Je geeft aan drie weken geleden ook problemen gehad te hebben. Dat zie ik ook terug in de gespreksnotities. Ik stel dan ook voor om de helft van je abonnementskosten van deze maand te vergoeden. Bovenop de €10 die al gecrediteerd is. Laat me weten of dat akkoord is, dan ga ik dat in orde maken 🙂
Hallo Eik ik ben content met wat je voor me hebt getegeld. Daatbij mijn hartelijke dank.
Mag ik ook vragen of Nick op zijn fatsoensnormen is aangesproken. Want zo ga je niet met klanten om mag wl wat meer respect zijn.
Nogmaals mijn hartelijke dank voor wat je hebt kunnen regelen.
Groet Tin.
Reputatie 7
Badge +27
Graag gedaan, Tineke. Ik heb in de melding naar Nick jouw letterlijke tekst uit het startbericht van dit topic doorgeven. Zo is voor hem duidelijk wat het met je gedaan heeft, en dat het niet meer mag voorkomen.

De vergoeding is ingevoerd, deze wordt verwerkt op je komende factuur 🙂

Reageer