Beantwoord

Geen zenderpakket wijzigen via tv-ontvanger

  • 16 December 2019
  • 4 reacties
  • 64 keer bekeken

Ik krijg geen zenderpakket te zien als ik optv naar mijn service ga en dan naar zenderpakketten

 

*Admin: eigen topic voor je vraag aangemaakt

icon

Beste antwoord door Erik van KPN 17 December 2019, 13:22

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

4 reacties

Reputatie 7
Badge +22

Beste @Easybird 

Afgelopen week is er onderhoud geweest aan die zenderpakketten. Als je een zenderpakket wilt verwijderen of toevoegen moet je dit tijdelijk doen via MijnKPN. Ze zijn ermee bezig om dit ook weer mogelijk te maken voor de TV ontvangers. 😉

Ik heb gisteren al gemeld gekregen dat het weer werkt via de ontvanger.

Ik had het, zonder storing, ook een keer wat jij hebt: het werd niet geladen. Na de ontvanger even zo'n 30 seconden uit gehad te hebben (schakelaar op de achterkant), werkte het weer.

Zet 'm dus even een half minuutje uit (of doe het alsnog via MijnKPN).

Reputatie 7
Badge +22

@PeterG ik heb het even getest, en bij mij werkt het ook weer! @Easybird als het goed is moet het bij jou ook weer werken. Werkt het niet? Even de TV ontvanger achterop uitzetten en daarna weer aanzetten. Laat je het even weten of het weer werkt? 😉

Reputatie 7
Badge +30

Hey @Easybird, welkom! We hadden onderhoud waardoor het even niet kon om via de ontvanger zenderpakketten te wijzigen. Inmiddels zou dat allemaal weer moeten werken. Zoals de andere gebruikers in het topic ook bevestigen. Is het inmiddels gelukt om te bestellen of verwijderen? Anders kun je het ook nog via de MijnKPN doen.