Vraag

Gehuurde film hapert om de 3 min

• 11 augustus 2016
  • 6 reacties
  • 102 keer bekeken

Iedere 3 min hapert mijn gwhuurde film en gaat dan ineens een stuk verder weer aan?

Admin: topic naar juiste categorie verplaatst + verschillende topics over hetzelfde onderwerp samengevoegd

6 reacties

Film gehuurt maar hapert iedere 2 a 3 min
Reputatie 7
Badge +31
Dat is niet de bedoeling.
Maak je voor de tv ontvanger misschien gebruik van de "Draadloze" verbindingsset?
Reputatie 7
Badge +31
Dezelfde vraag stellen op meerdere plekken werkt verwarrend! Er staan dan ook onnodig topics in de wachtrij.
https://forum.kpn.com/stel-vraag-2/gehuurde-film-hapert-424949
Dat is niet de bedoeling.
Maak je voor de tv ontvanger misschien gebruik van de "Draadloze" verbindingsset?

Hoi peter, nee gewoon via kabel van router naar het kpn kastje
Reputatie 7
Badge +28
Hoi Rowdy, welkom op het forum! Lijkt me bijzonder vervelend kijken met al die haperingen. Wat je in zo'n geval het beste kunt doen is de film stoppen en opnieuw beginnen. Vaak helpt dit al om het afspelen beter te laten gaan. Als dat niet helpt, herstart je tv-ontvanger en probeer het dan nog eens. Als de film ook dan blijft haperen, laat het me weten.
Reputatie 6
Badge +10
En niet al teveel data verbruiken via een pc of laptop.
Want tv kijken kost ook data (snelheid) via het modem.

Hoi Rowdy, welkom op het forum! Lijkt me bijzonder vervelend kijken met al die haperingen. Wat je in zo'n geval het beste kunt doen is de film stoppen en opnieuw beginnen. Vaak helpt dit al om het afspelen beter te laten gaan. Als dat niet helpt, herstart je tv-ontvanger en probeer het dan nog eens. Als de film ook dan blijft haperen, laat het me weten.

Reageer