Beantwoord

gehuurde video incompleet

• 24 mei 2013
  • 10 reacties
  • 5473 keer bekeken

Vrijdag 23 mei hebik de video Changeling gehuurd en die stopt na 49 minuten  en wat ik ook doe ik krijg maar 49 minuten te zien.

En op een of andere manier kan ik  geen of heel moeilijk contact krijgen met Kpn omdit op te lossen.

Aukje

icon

Beste antwoord door Burhan 27 mei 2013, 10:35

Beste Aukje,

Dat is inderdaad niet de bedoeling. Ik zou graag jouw postcode/huisnummer, naam van contractant en mobiel telefoonnummer van je ontvangen in een privébericht. 

Dan gaan we deze film aan je vergoeden. Tevens maak ik een melding aan voor dit probleem. Ik zou enige tijd laten passeren voordat je opnieuw besluit de film te huren. 

Om uit te sluiten dat het aan jouw ITV ontvanger ligt, wil ik je nog een software-reset aanraden. Hoe je dit uitvoert, lees je in de onderstaande link:

http://forum.kpn.com/t5/Internet/EPG-werkt-al-drie-dagen-niet/m-p/29801#M4694

Ik hoop snel van je te horen!

Met vriendelijke groet,

Burhan

Bekijk origineel

10 reacties

Reputatie 5
Badge +11
Beste Aukje,

Dat is inderdaad niet de bedoeling. Ik zou graag jouw postcode/huisnummer, naam van contractant en mobiel telefoonnummer van je ontvangen in een privébericht. 

Dan gaan we deze film aan je vergoeden. Tevens maak ik een melding aan voor dit probleem. Ik zou enige tijd laten passeren voordat je opnieuw besluit de film te huren. 

Om uit te sluiten dat het aan jouw ITV ontvanger ligt, wil ik je nog een software-reset aanraden. Hoe je dit uitvoert, lees je in de onderstaande link:

http://forum.kpn.com/t5/Internet/EPG-werkt-al-drie-dagen-niet/m-p/29801#M4694

Ik hoop snel van je te horen!

Met vriendelijke groet,

Burhan

Reputatie 5
Badge +11
Beste Jo6ye4,

Helaas heb ik van jou geen reactie mogen ontvangen, kun je aangeven of je dit al hebt opgelost met een andere medewerker of dat het probleem nog open staat? Ik hoor graag van je!

Met vriendelijke groet,

Burhan

Beste Burhan,

Ik heb geprobeerd antwoord te geven maar moest inloggen en dat lukte steeds niet...

Nu gelukkig wel!

Ik heb sinds ik bij KPN terug ben regelmatig problemen met inloggen, het lijkt wel of ik voor elk onderdeel iets anders moet inloggen, daardoor ben ik nogal in de war geraakt wat dat betreft.

Het zou wel prettig zijn dat 1 gebruikersnaam en 1 wachtwoord voldoende is voor alles!

Maar nu het mijn antwoord op uw vraag met betrekking tot de video (Changeling directed by Clint Eastwood) die maar 49 minuten duurde,

Mijn postcode en huisnummer zijn:

***** **

Klantnummer *********

Instap internet telefoon en tv sinds 6 mei 2013

Ik heb wel een mobieltje maar dat alleen voor nodgevallen of als ik onderweg ben... het staat meestal uit.

En nog wat , waar u mogelijk antwoord op heeft:

Ik was gewend aan veel sneller internet bij Canal Digitaal, nu bij KPN gaat het af en toe hinderlijk traag...

Maar dan moet ik wellicht overstappen naar standaard, dat was ik ook van plan, maar instap is mij aangeraden door KPN toen ik mij aanmeldde omdat ik hier nogal afgelegen woon en alles nog via een oude telefoon draad gaat... De tv verbinding is prima! En ook vroeger had ik een tijdje veel sneller internet via KPN. Zelfs toen ik nog met een modem via de telefoon internette leek dat mij nog sneller te gaan in mijn herinnering.

Aangezien ik nog een familieHD abonnement heb bij Canal Digitaal t/m septemeber, laat ik het nog even zo, maar daarna zal ik zeker overstappen op het standaard abonnement.

waarvan dan ik dan hoopda thet internet veel sneller zal gaan.

Mij is medegedeeld dat ik maar tot 9 Mb/s download zou kunnen ontvangen, ik vermoed toch dat het meer is... Of komt het omdat de tv nu ook via de telefoondraden gaat?

Verder benik heel tevreden tot nu toe over wat ik kan ontvangen via de tv!

Vriendelijke groet

Aukje

Note: bericht aangepast door Moderator in het kader van het privacybeleid op het Forum.

Reputatie 5
Badge +11
Hoi Aukje,

Ik heb de film die niet werkte aan je vergoed. Dit zal op je volgende factuur worden verrekend.

Wat betreft jouw internetsnelheid heb ik een vraag. Heb je de verbinding al eens getest? Dit kun je doen door bijvoorbeeld naar de website www.speedtest.net te gaan. Er is een verschil tussen draadloos internet testen en bekabeld internet testen. Graag zou ik van beide een resultaat zien.

Verder zie ik dat jouw adres een maximale snelheid van 8 tot 12Mbps aankan. Ik raad je af om over te stappen op "Alles in één Standaard". Je zult deze snelheid niet halen.

Ik zie je reactie tegemoet.

Met vriendelijke groet,

Burhan

Beste Burhan,

Zojuist heb ik speedtest gedaan:

download snelheid is slechts 3-73 mbs

upload is: O.58

Ping is 29 ms

Ik heb geen draadloos internet (nog niet).

Dank u wel alvast voor enige verbetering(hoop ik)

namaste

Aukje

Reputatie 5
Badge +11
Beste jo6ye4,

Kun je de instructies in de volgende link eens volgen en daarna nogmaals een test uitvoeren? Ik hoor graag van je of er daarna een verbetering is opgetreden. Zoek jouw type ExperiaBox erbij.

http://forum.kpn.com/t5/Internet/Reset-uw-KPN-Experia-Box-Modem/td-p/97446#v8

Ik wacht je reactie af!

Met vriendelijke groet,

Burhan

Reputatie 5
Badge +11
Beste Jo6ye4,

Heeft de reset iets aan je verbinding verbeterd? Ik hoor het graag van je! 

Met vriendelijke groet,

Burhan

Beste Burhan,

Zojuist heb ik de reset gedaan zoals u voorstelde, en het lijkt er op dat het internet veel sneller gaat nu.

Zojuist heb ik ook nog de speedtestenige keren gedaan de uitkomst verschilde...

Ping 29 download snelheid 3, 72, 3.74 en in het begin zelfs 6.82, uploadsnelheid 057 of 0,58

Ik merk wel dat het nu een stuk sneller gaat, ik hoef niet meer lang te wachten op het verschijnen van de pagina's, dus ik ben wel tevreden  hierover, waarvoor hartelijk dank!

Hartelijke groet

aukje

Reputatie 5
Badge +11
Beste Aukje,

Goed om te horen dat er meteen een verbetering is opgetreden. Ik raad je aan om dit in de gaten te blijven houden. Wanneer er iets niet in orde is, dan hoor ik het graag van je!

Ook andere vragen zijn natuurlijk welkom. Ik wens je veel plezier met de diensten.

Met vriendelijke groet,

Burhan

beste burhan,

Ik heb nog 2 vragen over waar ik problemen mee heb:

Vraag 1

Wachtwoorden en inloggen.

Ik ben erg in de war ivm gebruikernaamen wachtwoord, ik bijna nergens inloggen alsof er voor elk onderdeel een ander wachtwoord of gebruikersnaam wordt gevraagd.

Ik kan niet mailen, en niet inloggen op de webmail.

Als ik inlog op mijnkpn kan ik mijn rekening niet zien, ik heb geen toegang tot die dienst..

Vraag 2 

Ik heb een vaste telefoon, hoe kan ik mijn instelligen aanpassen?

Als ik op mijn thuisbellen klik kan ik weinig aanpassen, de urls werken niet

Mensen bellen mij en spreken vouce mail in, maar ik weet niet waar da tte vinden.

Ik kreeg dat voorheen in een postmaster mail en kon dan reageren.

vriendelijke groet

Aukje

Reageer