Beantwoord

Geluid 4k tuner samen met receiver niet goed

  • 23 September 2019
  • 3 reacties
  • 120 keer bekeken

Hallo,
Ook ik ondervind al een tijdje geluidsproblemen met mijn 4K ZTE ontvanger. mijn geluid staat ingesteld op de ZTE als Dolby en wordt afgespeeld via een Denon AV receiver surround set.
Maar regelmatig(wordt steeds erger) wordt het geluid vervormd en blikkerig en is het niet mee te verstaan.
Als ik dan even op pause druk, en ik wacht een 10 seconden, dan krijg ik weer een helder geluid totdat deze weer na enige tijd wederom blikkerig wordt.
Graag zou ik een nieuwe ontvanger willen ontvanger. Ik zie nu dat er ook een nieuwe 4K ontvanger uitgegeven wordt, misschien is dat iets om mij toe te sturen zodat ik van deze vervelende klacht af ben.
Graag een reactie van KPN op dit bericht???
groetjes,

Ben

admin: eigen topic aangemaakt. Oorspronkelijke topic
icon

Beste antwoord door Erwin van KPN 24 September 2019, 12:08

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Hoe weet je dat het niet aan de DAC van die Denon ligt?
Heb je mss een ander apparaat met optisch uit om het op de Denon te testen. Test het ook door de uitvoer (op de ontvanger) eens op stereo te zetten.
Ik neem tenminste aan dat het optisch v.a. de ontvanger naar de Denon is aangesloten.
Hoi @Benno100 . Erg vervelend dat het geluid te wensen over laat.
Als je de tuner rechtstreeks op je televisie aansluit is het dan nog aan de orde? Het is wenselijk dat we die receiver even uitsluiten als boosdoener. Zitten daar nog aparte instellingen op? Heb je, zoals @PeterG vraagt, ook de mogelijkheid om hem in combi met een ander apparaat te testen?
Ik heb niks meer gehoord en ga er van uit dat je voldoende informatie hebt. Mocht je nog wel vragen hebben, laat het weten!