Beantwoord

Geluid bij Amazon Prime werkt niet

  • 3 December 2020
  • 41 reacties
  • 472 keer bekeken

Reputatie 1
Badge

Hoi. Hier een salora tv. 40led1500 Geluid amazon prime deed het het eerste seizoen wel maar nu niet meer. Bij geen enkele film. De rest van de zenders doet het geluid het gewoon.  Geen externe geluidsapparatuur overigens. Waar kan dit aan liggen?

J. Burer

 

Admin: eigen topic voor je vraag aangemaakt

icon

Beste antwoord door Koffiebozo 31 December 2020, 17:08

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

41 reacties

Reputatie 7
Badge +21

Hoi @Koffiebozo. Welkom op het KPN Forum. Wat een vervelend probleem. Werkt het geluid wel op ander zenders, Netflix en Youtube? Mijn advies is om de tv-ontvanger een keer te resetten. Ik hoor graag of dat het probleem oplost.

Reputatie 1
Badge

Ja, bij de andere zenders doet het geluid het wel. Later had ik ook geen beeld meer. Ik heb een nieuwe hdmi kabel besteld want die van mij was ook wel uit 1630..Komt, als het goed is, vandaag binnen. Ik laat weten of het gelukt is. Dank voor je reactie!

 Groeten,

Janet

Reputatie 7
Badge +21

Dat is vreemd. Ik hoor graag van je of deze nieuwe kabel het probleem verhelpt. Als dit het probleem niet verhelpt, dan moeten we verder zoeken naar een oplossing.

Reputatie 1
Badge

Hoi. 

Nee, nieuwe kabel heeft ook niets geholpen..echt zo raar. Snap er geen lor van. Wat nu?

Groetjes  

Janet

Reputatie 7
Badge +21

Wat jammer dat een nieuwe kabel het probleem niet heeft verholpen. Het is mij niet duidelijk of je nou wel of niet de tv-ontvanger hebt gereset. Als je dit nog niet hebt gedaan, zou je het dan alsnog willen doen? Als je dit al wel hebt gedaan en het probleem is nog niet verholpen, laat dan jouw gegevens achter in het KPN Forum profiel en een berichtje in dit topic. 

Reputatie 1
Badge

Hoi Vikash, nadat ik me aangemeld had via de app lukte het wel! Hij doet het dus! Toch bedankt voor je geduld met deze tvkneus en je uitleg

Reputatie 7
Badge +21

Wat goed om te lezen dat het toch nog is geluk. Als je in de toekomst onze hulp nog eens nodig hebt, dan horen we dat graag. :blush:

Reputatie 1
Badge

Hoi. Het is weer zover. Geen geluid bij de amazon prime app. Heeft het steeds goed gedaan maar nu opeens niet meer...

Reputatie 7
Badge +21

Hoi Vikash, nadat ik me aangemeld had via de app lukte het wel! Hij doet het dus! Toch bedankt voor je geduld met deze tvkneus en je uitleg

Zou je dit nog eens willen doen? Wellicht verhelpt dat het probleem opnieuw. :blush:

Reputatie 1
Badge

Hoi. Ja, ik heb dat opnieuw gedaan maar helaas.. Zou ik de app opnieuw moeten installeren, denk je? Groeten, Janet Burer

Reputatie 1
Badge

Op mijn telefoon doet hij het prima trouwens.

Reputatie 7
Badge +21

Heel vreemd. 

Zou ik de app opnieuw moeten installeren, denk je?

 

Als het om de tv-ontvanger gaat, dan kan je inderdaad de ontvanger resetten. Misschien is dat voldoende om het probleem te verhelpen.

Reputatie 1
Badge

De ontvanger is gereset maar lost het probleem niet op. Helaas...

Reputatie 1
Badge

Wat nu dan?

Reputatie 7
Badge +20

@Koffiebozo, zou je jouw profiel eens willen voorzien van postcode + huisnummer en naam van de contractant? Hoor ik van je als je dat gedaan hebt, dan ga ik eens kijken wat ik nog kan doen. 

Reputatie 1
Badge

Hoi Bart,

Heb ik gedaan nu! Postcode en huisnummer.

Groeten, 

Janet

Reputatie 7
Badge +20

Ik zie nu dat je 2 ontvangers hebt. Speelt het probleem op beide? Zo niet, heb je ze al eens omgeruild van plaats? Wat gebeurt er dan? En hoe is de ontvanger aangesloten op het modem? Is dat rechtstreeks met een kabel of met draadloze adapters in het stopcontact? Daar ben ik nog wel benieuwd naar. 

Reputatie 1
Badge

Hoi. Beneden doet ie het niet. Prime en netflix niet. Het kan zijn dat ik  daar een hdmi in moet doen want daarmee deed hij het eerst wel. Beneden.  Hij zit aangesloten via de kabel. En kabel naar boven en daar heb ik een hdmi kabel van tv naar kastje. Maar zo raar dat hij het een tijd goed gedaan heeft en toen opeens geen geluid.

Groeten, Janet

Reputatie 7
Badge +20

Boven heb je dus geen problemen? Als je nu de kastjes omruilt van plek. Doet het kastje van boven het dan beneden wel? Zo ja, dan zit het in de ontvanger. Werkt die beneden ook niet, dan zit het in de aansluiting en dan zou de HDMI wel eens het probleem kunnen zijn inderdaad. 

Reputatie 1
Badge

Jawel  boven heb ik wel beeld maar geen geluid. Beneden doet ie het helemaal niet. En ook steeds problemen beneden met netflix...

Reputatie 1
Badge

Boven zitten nieuwe hdmi kabel. Zonder deed hij het ook niet.

Reputatie 1
Badge

Zit de niet 'zitten'

Reputatie 1
Badge

Hoi Bart,

Vraag maar niet hoe maar opeens doet ie het weer. Beeld én geluid. Geen idee wat er gebeurd is want ik heb niets veranderd.😂  Dank voor je geduld, gelukkig nieuwjaar en als ie weer begint te muiten laat ik het weten!

Groeten, 

Janet 

 

Reputatie 7
Badge +20

Dat is wel bijzonder, maar wel ontzettend fijn dat het nu werkt. :)

Reputatie 1
Badge

Ennnnnn, helaas, bij seizoen 14 weer niet. Nu ook geen geluid bij netflux. Aaaaaaargh... help?