Beantwoord

Geluid en beeld loopt niet synchroon

  • 23 February 2021
  • 5 reacties
  • 1357 keer bekeken

Reputatie 1
Badge

ik heb een sony KDL-32WD759 . sinds enige tijd lopen beeld en geluid via de tv ontvanger niet synchroon. heb al vaaak vis systeem software vernieuwd op de tv ontvanger maar helpt meer eventjes! is het echt de tv ontvanger of de combinatie met de sony? ik wordt er moe van…..

 

icon

Beste antwoord door telfort-kpn 23 February 2021, 20:21

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

5 reacties

Reputatie 1
Badge

na enige tijd werkt het weer goed! onbegrijpelijk!

Reputatie 1
Badge

daarna deed het zich toch weer voor. maar ens geprobeerd met een betere HDMI-kabel

Reputatie 7

Hoi @telfort-kpn, jammer dat dit weer terugkwam! Heeft het vervangen van de HDMI-kabel hiervoor succes gehad? Als dat niet zo is ben ik ook nog benieuwd of het op alle zenders is of op een specifieke zender en hoe de tv-ontvanger is aangesloten op de Experia Box, is dat met een directe netwerkkabel of met een draadloze verbindingsset?

Reputatie 1
Badge

met een draadloze verbindungsbox.

geluid loopt beter sybnchroon met een nieuwe hdmi-kabel. tcoh soms of nij sommige zenders net niet helemaal. gelukig niet te irritant nu.

Je kunt in het menu > Instellingen > Geluid een vertraging voor het geluid instellen. Wellicht kan dat wat helpen.