Beantwoord

Geluid gaat uit zichzelf harder tijdens tv kijken

  • 26 July 2021
  • 8 reacties
  • 979 keer bekeken

Tijdens het tv kijken gaat het geluid uit zichzelf harder. Je ziet het "geluidsbalkje" in beeld komen en steeds het geluid harder worden. 

Modem herstarten werkt ook niet. 

icon

Beste antwoord door Maja van KPN 27 July 2021, 13:31

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

8 reacties

Blijft het volume knopje op de afstandbediening niet iets hangen?

In de STB kun je in het menu een frisse herstart doen, dan word de software opnieuw ingeladen en is die fabrieks nieuw.

Reputatie 7
Badge +24

Dit ligt niet aan de apparatuur van KPN. De apparatuur van KPN doet namelijk geen volumeregeling. Dat doet de tv zelf of mogelijk de afstandsbediening. Er vanuit gaande dat u via de ontvanger kijkt.

Gebeurt het echt structureel elke keer dat u kijkt? Is het al lang zo? Probeer eens de batterijen uit de afstandsbediening te halen.

Bedankt voor je reactie. Ik kijk inderdaad via de ontvanger. Het is nu sinds 2 dagen zo. En gebeurt iedere keer als de tv aan is. De afstandbediening is wel van KPN. Ik ga checken of het aan de afstandsbediening ligt.

Reputatie 7
Badge +20

Hi @J.A91, het klinkt alsof de volumeknop van de afstandsbediening blijft ‘hangen’, als dit balkje in beeld is, zie je dan ook dat er een lampje brandt of knippert bovenaan de KPN afstandsbediening? Ik wil je in ieder geval aanraden om de batterijen er even uit te halen en daarna even heel stevig over de volumeknoppen heen en weer de wrijven/drukken. Voor de zekerheid óók bij de afstandsbediening van de tv zelf (beide kunnen dit probleem veroorzaken) en even nieuwe batterijen er in. Mocht dat geen verschil maken, dan is dat wel behoorlijk irritant natuurlijk. Je kunt dan een nieuwe afstandsbediening aanvragen!

Hoi Maja,

Ik heb de batterijen vervangen, maar het probleem blijft. Er knippert ook niks bij de afstandsbediening. 

De afstandsbediening van de tv wordt niet gebruikt en zitten geen batterijen in.

Reputatie 7
Badge +20

Hmm, dan wil ik je toch aanraden om een nieuwe afstandsbediening aan te vragen @J.A91, dit is kosteloos!

Niet op de afstandsbediening gaan zitten? Overkomt mij iets te vaak :wink::grin: .

Reputatie 7
Badge +20

Is het je inmiddels gelukt om een nieuwe afstandsbediening te bemachtigen @J.A91 en zo ja, is daarmee alles weer in orde?