Beantwoord

Geluid knettert met soundbar

  • 20 September 2019
  • 6 reacties
  • 613 keer bekeken

Heb sinds ik de 4 kastjes knetterend geluid bij de zenders als ik zal ook bij netflix en de soundbar moet ik op 20 zetten wil ik een beetje geluid hebben

Admin: titel aangevuld i.v.m. duidelijkheid
icon

Beste antwoord door Jasper van KPN 21 September 2019, 16:33

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

6 reacties

Reputatie 7
Badge +24
Punten? Komma's? Hoofdletters? Het zou er een stuk leesbaarder door worden...
sinds ik de 4k kastjes heb hen ik een knetterend geluid bij de zenders en ook bij netflix en de soundbar moet ik op 20 zetten wil ik een beetje geluid hebben.
Klopt nick.maar nu heb ik nog geen antwoord op mijn vraag.
Reputatie 7
Badge +24
Klopt nick.maar nu heb ik nog geen antwoord op mijn vraag.
Is er een vraag dan? Ik zie nergens een vraagteken 😉

Zonder gebruik te maken van soundbar en Netflix, werken de kastjes dan wel naar behoren? Kun je op alle vier probleemloos kijken? Geluid goed overal?
Reputatie 7
Badge +9
U kunt VIA geluid instellingen dat regelen op U decoder.
Reputatie 7
Hoi @Eric veekens, een knetterend geluid is niet prettig natuurlijk! Zoals cornelis al noemt kan je via de geluidsinstellingen op de tv-ontvanger de instellingen daarvan bekijken of wijzigen, heb je daar al kunnen kijken?
Als het daarmee niet beter wordt hebben we nog wat meer informatie nodig om mee te kunnen kijken. Je hebt het blijkbaar bij alles wat je kijkt, tv zenders en ook Netflix, toch? Je noemt ook het op 20 zetten van het volume van de soundbar, hoeveel is dat? Is dat hoog, of is dat juist laag? Soms gaat het volume tot 100 en soms tot een veel lager getal waardoor alleen het getal 20 niet zoveel zegt. Om met je mee te kunnen kijken hebben we zoveel mogelijk informatie nodig. We horen het graag van je.