Vraag

Geluid / spraak niet gelijk!

  • 11 May 2019
  • 16 reacties
  • 273 keer bekeken

Ik heb 2 tv ontvangers.
en 1 wacht op retour!
op alle bij is het geluid/ spraak niet synchroon, lipsinck.
ja, alle 2 harde reset gehad!
ja, kabels getest!
ja, zowel via hdmi als optisch!
ja, van alles al uitgevoerd!
Nee, het probleem blijft zich voordoen!
Is dit bekent? Omdat we dat al eerder hebben gehad!

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

16 reacties

Reputatie 4
Badge +5
Bij instellingen dan naar geluid instellingen dan kies je geluid vertraging daar kun je het geluid met beeld gelijk instellen
dan moet ik dat bij elke zender aanpassen??
ook al geprobeerd!
Reputatie 4
Badge +5
Nee als goed is moet voor alles
Helaas dat maakt niks uit..
iedere keer, na aanzetten tvbox is het 😡😡😡😡(vul het zelf maar in)💣
Reputatie 7
Badge +30
Hallo @Gebruiker510, welkom! Wat vervelend dat je hier tegenaan loopt! Goed dat je al zoveel getest hebt, ik kijk graag mee of ik van onze kant iets kan doen. Ik begrijp goed dat je dit op beide ontvangers ervaart? Heb je deze ontvangers op die momenten dan op dezelfde of op een andere plek getest? En ook met dezelfde of andere HMDI-kabels? Ik wil graag volledig helder hebben hoe de situatie bij jou is.

Wil je daarnaast ook je forumprofiel aanvullen met je postcode + huisnummer en evt. klantnummer(s)? Dan kijk ik ook daar naar.
Hallo @Gebruiker510, welkom! Wat vervelend dat je hier tegenaan loopt! Goed dat je al zoveel getest hebt, ik kijk graag mee of ik van onze kant iets kan doen. Ik begrijp goed dat je dit op beide ontvangers ervaart? Heb je deze ontvangers op die momenten dan op dezelfde of op een andere plek getest? En ook met dezelfde of andere HMDI-kabels? Ik wil graag volledig helder hebben hoe de situatie bij jou is.

Wil je daarnaast ook je forumprofiel aanvullen met je postcode + huisnummer en evt. klantnummer(s)? Dan kijk ik ook daar naar.

Dit hadden we kort na aangaan abonnement ook!
Daar is zelfs al eens een monteur voor geweest!
En, ja alles al uitgevoerd..
Maar het probleem is weer terug!
Reputatie 7
Badge +30
Ik kan morgen controleren wat er de vorige keer gebeurd is, dat kan ik helaas niet in het weekend! Wel ben ik nog benieuwd naar het volgende: ik zie drie actieve tv-ontvangers. Je gaf zelf al aan dat er een teruggaat, dan blijven er nog twee over. Deze zijn nu op twee verschillende plekken aangesloten. Begrijp ik goed dat je op beide tv-ontvangers nu merkt dat het geluid en het beeld niet gelijkt loopt? En is dat op alle zenders zo? Of bijvoorbeeld alleen op bepaalde zenders of alleen bij terugkijken of bij opnames? Ik realiseer me dat ik vragen kan stellen die al eerder beantwoord zijn, maar ik wil het wel heel duidelijk hebben.
Ik kan morgen controleren wat er de vorige keer gebeurd is, dat kan ik helaas niet in het weekend! Wel ben ik nog benieuwd naar het volgende: ik zie drie actieve tv-ontvangers. Je gaf zelf al aan dat er een teruggaat, dan blijven er nog twee over. Deze zijn nu op twee verschillende plekken aangesloten. Begrijp ik goed dat je op beide tv-ontvangers nu merkt dat het geluid en het beeld niet gelijkt loopt? En is dat op alle zenders zo? Of bijvoorbeeld alleen op bepaalde zenders of alleen bij terugkijken of bij opnames? Ik realiseer me dat ik vragen kan stellen die al eerder beantwoord zijn, maar ik wil het wel heel duidelijk hebben.
1 ontvanger wacht op retour, want 3 tegelijk kijken werkt voor geen meter!
beide ontvangers het zelfde probleem, weer!
Het begint na een paar minuten tv kijken.
dan is het ook op alle zenders.

Dit hebben we bij aangaan abonnement ook gehad, dus het is weer terug!
ik steek het omdat de internet verbinding veel te traag is op dat ouderwetse koper touwtje!
Reputatie 7
Badge +30
Ik zie dat de monteur destijds in eerste instantie aangestuurd is voor problemen met aanvragen van zenderpakketten etc., ervaar je daar ook nog problemen mee? Of is het op dit moment 'alleen' het geluid/beeld wat niet synchroon loopt?
Ik zie dat de monteur destijds in eerste instantie aangestuurd is voor problemen met aanvragen van zenderpakketten etc., ervaar je daar ook nog problemen mee? Of is het op dit moment 'alleen' het geluid/beeld wat niet synchroon loopt?
Nu alleen problemen met geluid/ beeld. Lipsinck
heb ik niet als ik op ipad kijk😉
Reputatie 7
Badge +30
Oké, goed om te lezen. Ik heb je gegevens doorgezet naar de collega's die wat technischer onderlegd zijn wat dit betreft. Zij zullen er naar kijken en ik hou je hiervan op de hoogte.
Oké, goed om te lezen. Ik heb je gegevens doorgezet naar de collega's die wat technischer onderlegd zijn wat dit betreft. Zij zullen er naar kijken en ik hou je hiervan op de hoogte.
Tv kijken is echt bagger🤬🤬🤬🤬
mij denk er zelfs over om heel die Kpn zooi buiten te gooien en per 1 juni contract te ontbinden. En prijs verhoging en minder /nat gei en Fox weg🤬🤬🤬🤬en dan het gezeik met lipsinck is net te veel
Reputatie 7
Badge +30
Ik kan me voorstellen dat dit dan inderdaad net de druppel is.. Mijn collega geeft aan dat er óf toch iets met je lijn niet in orde is, óf wellicht iets i.c.m. de home cinema set. Wat dat aan gaat, gaf hij onderstaande aan: Een twee mogelijkheid is dat er bij de klant in combinatie met de televisie en/of home cinemaset iets mis is. Gebruikt de klant een home cinema set? Of is de tv-ontvanger rechtstreeks op de televisie aangesloten? Staat de tv-ontvanger ingesteld op stereo of op dolby? Kan je die vragen beantwoorden?

Mocht het echt zo zijn dat dit zich ook voordoet als de tv-ontvanger 'gewoon' rechtstreeks op de televisie aangesloten is, dan wil ik graag een monteur bij je langs sturen om te kijken wat er aan de hand is. Wil je daarvoor reageren op mijn privébericht?
Geen Home cinema set in huis!
tv via hdmi aan de ontvanger!
en ja, al verschillende hdmi kabels gebruikt!
En ,dan nog het gezeur wat spam is!
Kan je zelf ook niet aangeven!

In deze kwesties worden veel standaard antwoorden gegeven, erger nog, steeds dezelfde. Het lijken wel bots.
Maar ons probleem wordt niet opgelost. Erg dom KPN!
Reputatie 7
Badge +30
Begrijp ik uit je privébericht en uit bovenstaande reactie dat je geen monteur wilt? Dan heb ik op dit moment inderdaad geen oplossing voor je. Mocht je dat alsnog willen, laat het dan gerust weten.