Beantwoord

Geluid tuner hapert onregelmatig

• 27 februari 2018
  • 2 reacties
  • 75 keer bekeken

Na overzetten naar KPN pakket door monteur, hapert het geluid van de tuner/homecinema set onregelmatig. Dagen gaat het goed dan weer een periode niet.
Op aangeven van de monteur is de homecinema set verbonden met de ontvanger met een optische kabel.
Het gebeurt bij alle zenders.
TV beeld is goed en het TV geluid over de homecinema set werkt prima.
icon

Beste antwoord door Justin_ 6 maart 2018, 15:54

Hoi TonvD, welkom op het forum! Vervelend dat het geluid soms hapert.

Hoe is de ontvanger verbonden met de Experia Box? Bekabeld of met een draadloze verbindingsset?

Maakt het nog uit of je het geluid van de homecinemaset laat lopen, of via de televisie?

Hoe staan de geluidsinstellingen van de ontvanger? Die vind je via Menu -> Instellingen -> Geluidinstellingen
Hoi Ton, je hebt niet meer gereageerd in dit topic. Betekent dit dat jouw probleem inmiddels opgelost is? Als ik nog iets voor je kan doen, laat me dat dan vooral weten.
Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +22

Hoe is de ontvanger verbonden met de Experia Box? Bekabeld of met een draadloze verbindingsset?

Maakt het nog uit of je het geluid van de homecinemaset laat lopen, of via de televisie?

Hoe staan de geluidsinstellingen van de ontvanger? Die vind je via Menu -> Instellingen -> Geluidinstellingen
Reputatie 7
Badge +22

Hoi Ton, je hebt niet meer gereageerd in dit topic. Betekent dit dat jouw probleem inmiddels opgelost is? Als ik nog iets voor je kan doen, laat me dat dan vooral weten.

Reageer