Beantwoord

Geluid valt af en toe weg

  • 10 May 2019
  • 5 reacties
  • 903 keer bekeken

Het geluid valt af en toe weg maar het beeld blijft.
het werkte altijd perfect.
tot ongeveer een maand geleden.
dit is behoorlijk irritant.
hoe kan dit verholpen worden.
icon

Beste antwoord door Erik van KPN 20 May 2019, 16:22

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

5 reacties

Reputatie 7
Badge +16
Hallo @Mojo2015 welkom op het KPN forum.

Ik neem aan dat je interactieve tv bedoelt?
Ik zou ook even je aansluitschema moeten weten, maar het af en toe uitvallen van beeld of geluid heeft meestal te maken met kapotte stekkers/connectors. Ik denk dat je HDMI kabel aan vervanging toe is, deze kan je bij Action voor weinig kopen, neem meteen maar een die geschikt is voor 4K.

Laat je even weten of het gelukt is?
Reputatie 7
Badge +30
Hoi Mojo, welkom op het forum! Ik onderschrijf de opmerking die Giant al maakt over het aansluitschema. Om te kijken wat hier de onderliggende oorzaak van is, is belangrijk om te weten hoe deze ontvanger is aangesloten op de Experia Box (kabel rechtstreeks, of via een draadloze verbindingsset). Daarnaast is ook relevant hoe het is aangesloten op de tv, en of er eventueel nog andere apparaten tussen zitten (versterker, home cinema set).

Je geeft ook aan dat dit sinds ongeveer een maand speelt. Is er rond die tijd iets verandert in huis? Misschien een aanpassing in hoe je dingen hebt aangesloten?
Nee er is niets veranderd in ons huis.
Reputatie 7
Badge +22
Nee er is niets veranderd in ons huis.
Zou je ons willen vertellen hoe je het hebt aangesloten? We weten niet hoe je het thuis hebt aangesloten. 😉👍🏼
Reputatie 7
Badge +30
Je hebt verder niet meer gereageerd, Mojo. Ik ga ervan uit dat het probleem is verholpen. Zo niet, reageer alsnog 🙂