Beantwoord

Geluid valt steeds weg sinds nieuwe tv ontvanger

• 28 oktober 2017
  • 5 reacties
  • 916 keer bekeken

Hallo,

Ik heb sinds gisteren een nieuwe tv ontvanger voor mijn glasvezel abonnement. Alleen nu valt steeds het geluid voor een aantal seconden weg. De ene keer vaker als de andere keer. Maar wel super irritant. Verder had ik bij mijn oude tv ontvanger hier geen last van. En gezien ik mijn nieuwe op de exact zelfde wijze heb aangesloten lijkt het mij op een probleem met de ontvanger.

Admin: titel aangevuld zodat je bericht beter is te vinden
icon

Beste antwoord door Justin_ 31 oktober 2017, 14:21

Hoi Yordy, welkom op het forum! Balen dat je geluid steeds wegvalt. 😞 Ik heb je gegevens erbij gepakt en zie dat je inmiddels via een andere weg contact hebt opgenomen met onze klantenservice. De 1853 is nu vervangen voor een Arris, klopt dat? Werkt alles nu wel naar behoren? Ik ben benieuwd. 🙂
Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Badge +13
Welkom op het forum.

Welke decoder heb je ontvangen?

Probeer eerst het volgende:
Zet met de schakelaar achterop het apparaat voor minimaal 60 seconden uit.
Zet hem weer aan en wacht totdat hij klaar is.

Hoe heb je hem aangesloten?
Ik heb de schakelaar geprobeerd zonder succes. Ik hem hem aangesloten via HDMI naar me HT en via me HT naar me TV. Beide van Samsung.
Het betreft de Motorola vip1853
Reputatie 7
Badge +10
Waarom heb je een nieuwe tv ontvanger bij je glasvezel abonnement gekregen? Welke ontvanger had je hiervoor? Heb je ook nog andere ontvangers? Zo ja, welk type?
De Motorola is niet de nieuwste/beste ontvanger. Je kunt er geen Netflix mee gebruiken en je kunt er ook niet de HD Glaszenders mee ontvangen. Je hebt recht op minimaal 1 ontvanger die dat wel kan (Arris of Arcadyan).
Reputatie 7
Badge +22
Hoi Yordy, welkom op het forum! Balen dat je geluid steeds wegvalt. 😞 Ik heb je gegevens erbij gepakt en zie dat je inmiddels via een andere weg contact hebt opgenomen met onze klantenservice. De 1853 is nu vervangen voor een Arris, klopt dat? Werkt alles nu wel naar behoren? Ik ben benieuwd. 🙂

Reageer