Beantwoord

Geluid van de tv heel luid

  • 8 August 2019
  • 4 reacties
  • 853 keer bekeken

Ik heb daarnet het modem en de tv gereset vanwege een foutmelding 3025.
De interactieve televisie en het afsprlen van de opnames doen het nu weer goed, maar het geluis lijkt op hol geslagen. Ook op de laagste stand (1) is het geluid oorverdovend hard. Er zit niks anders op dan het volume op 0 te zetten.
ik heb de oorspronkelijke afstandbediening van de tv erbij gehaald om de instellingen te veranderen maar dat werkt niet.
Hoe kan dit verholpen worden?
icon

Beste antwoord door Noordzee 9 August 2019, 11:51

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

4 reacties

Reputatie 7
Badge +28
Hallo isch56,

In veel gevallen zullen de volgende stappen de problemen verhelpen:

Schakel de tv-ontvanger uit door de stroomadapter uit het stopcontact te halen.
Wacht 10 seconden en sluit de stroomadapter weer stevig aan op het stopcontact.
De tv-ontvanger start weer op. Dit kan enkele minuten duren.
Controleer of de foutcode is verholpen.
[img]https://uploads-eu-west-1.insided.com/kpn-nl/attachment/03fa5c48-e9e5-40fa-84d3-507719124e13.png[/img]


Maar ik lees dat je een reset hebt gedaan. Zou je dan eens een harde reset willen uitvoeren:
  • Druk op 'menu' van de witte afstandsbediening.
  • Ga naar 'Instellingen', druk op OK.
  • Druk nu 2x op de 'gele' knop van de witte afstandsbediening.
  • Zet nu beide opties op 'Ja' (Dit kan je doen door het pijltje naast 'Nee' te selecteren en OK te drukken op de afstandsbediening. 'Nee' verandert nu in 'Ja'.)
  • Selecteer 'Bewaar instellingen' en druk op OK
  • Kies 'Ja' om door te gaan.
De TV-ontvanger wordt nu gereset en de software wordt opnieuw ingeladen. Dit kan enkele minuten in beslag nemen.

Heb je dit ook al gedaan, dan is er iets anders aan de hand. 🤔
Dank je wel, Noordzee. Je eerste tip verhielp het probleem al.
stroomonderbreking lijkt een wondermiddel tegen heel veel problemen te zijn.
Reputatie 7
Badge +28
Graag gedaan. 👍🏽
Reputatie 7
Hoi @isch56, als de tv opeens veel harder klinkt dan voorheen kan ik me voorstellen dat je daarvan schrikt! Daar ga je niet vanuit nadat je foutcode 3025 hebt verholpen natuurlijk. Gelukkig is het met de tips van Noordzee al gelukt om het geluid weer normaal te krijgen! Veel kijk (en luister)plezier 🙂