Vraag

Geplande opnames springt op 0, terwijl er degelijke opnames zijn in Geplande Opnames

  • 9 January 2020
  • 8 reacties
  • 243 keer bekeken

Reputatie 7
Badge +22

Ik heb de sinds 01-01-2020 dat ik bij geplande opnames zie dat er geen opnames zijn terwijl er wel degelijk opnames zijn ingepland:

Dan doe ik de ontvanger uitzetten en daar na weer aan, dan krijg ik dit weer te zien:

Nu doe ik dus een harde reset: (Alleen software verwijderen)

Na de reset van de software dan zie ik: 

Nu ga ik de reset van Terug naar fabrieksinstellingen gebruiken, en ook nu zie ik: 

Nu ga ik het software verwijderen en terug naar fabrieksinstellingen gebruiken, dan hoop ik dat ie het dan weer doet. Maar helaas, weer 0 geplande opnames. Dus er gaat goed iets mis aan jullie kant. Ik heb het bij alle 3 de TV ontvangers. En ook op de site zie ik deze melding:

 en op de app:

Hier moet eens serieus naar gekeken worden, want er staat iets niet goed aan jullie kant.


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

8 reacties

Reputatie 7
Badge +22

Het is allemaal erg vreemd! Ik zet een opname van het NOS journaal in de opnamelijst, kom ik weer onverwachts Commissaris Rex weer tegen! Omdat RTL maar steeds geen goede code meestuurt. Maar haal ik het NOS journaal eruit, dan is ook Commissaris Rex uit de lijst. Maar dat is niet zo, die zie ik gewoon niet meer. Zet ik het NOS journaal er weer in, dan komt Commissaris Rex weer tevoorschijn. 🤔 Normaal blijven deze opnames die geweest zijn (seizoen) er gewoon instaan! Totdat de klant het er zelf uit gooit. Als ik hier niet achter was gekomen, dan had ik geen nieuw seizoen van Commissaris Rex kunnen inplannen. Omdat KPN de opgenomen opnames niet meer laat zien in geplande opnames als het seriematig is. 🤔

Reputatie 7

Ik ervaar eigenlijk geen problemen.

 

Reputatie 7
Badge +22

Ik ervaar eigenlijk geen problemen.

 

Dat is toch erg vreemd, maar ik zie bij jou 1 aflevering en 2 afleveringen staan, maar kijk maar eens als deze afleveringen geweest is of dat er 1 programma bij er nog bijstaat zonder de melding 1 aflevering, want dat was eerst wel, maar nu dus niet. 

Reputatie 7

De geplande opname voor Kennis van nu is die van 12 januari.

Overigens wel "leuk" om te zien hoe de opnames voor de HD-"Glas" zenders ontbreken in de iTV app. :confounded:

Dat vind ik dus één van de grootste tekortkomingen van het iTV platform.

Reputatie 7
Badge +22

De geplande opname voor Kennis van nu is die van 12 januari.

De Kennis van Nu die jij wel in de lijst zit staan, die zie ik niet meer bij Commissaris Rex staan, plan ik wel een opname, dan zie ik hem er in 1x weer wel bij staan: 

NOS journaal toegevoegd van middag voor de test, en daar staat ineens Commissaris Rex, maar haal ik de NOS journaal weg dan is Commissaris Rex ook weg! 

Let niet op de tijd van deze foto, maar heb net steeds zin om weer een nieuwe foto te maken, want dan zag ik dit ook toen ik om: 16:00 uur het NOS Journaal had gepland, en daarna weer verwijderd. :sunglasses:

Reputatie 7
Badge +22

Overigens wel "leuk" om te zien hoe de opnames voor de HD-"Glas" zenders ontbreken in de iTV app.

Dat vind ik dus één van de grootste tekortkomingen van het iTV platform.

Helaas zal dit wel nog even duren totdat HD-’Glas’ in de ITV app komt en op Interactieve TV website.

Reputatie 7

Helaas zal dit wel nog even duren totdat HD-’Glas’ in de ITV app komt en op Interactieve TV website.

Toch hoop ik dat KPN inziet dat het ontbreken van de HD-"Glas" opnames in de iTV app best een issue is voor de glasabonnees en er eindelijk iets aan gaat doen.

Net als dat ze mijns inziens werk moeten maken om ook de VDSL abonnee te gaan voorzien van de best mogelijke beeldkwaliteit (HD-"Glas").

Reputatie 7
Badge +30

Wat dit precies is weet ik ook niet. Maar het komt wel eens vaker voor. Ik had er zelf in december een paar dagen last van. Daarna was het ook ineens weer in orde. En dingen die ik in die periode inplande werden ook wel gewoon opgenomen. Is dat bij jij ook zo?