Vraag

Gewenste snelheid internet wordt niet gehaald via glasvezel

  • 12 July 2019
  • 2 reacties
  • 111 keer bekeken

Beste,

Sinds een aantal maanden klant bij KPN. Heb een televisie plus internet pakket met glasvezelverbinding. Deze verbinding is ingesteld op 200 MB. De eerste dagen nadat de monteur was geweest hing het rond de 100MB en was ik daar al best tevreden mee.

Ik merk nu de afgelopen twee maanden, dat het internet niet eens boven de 50MB komt als ik daarop een snelheidstest doet. Zelfs niet met de kabel eraan red hij het niet. Daarom de vraag;
Wat kan ik er nog aan doen zodat ik wel de snelheid krijg die ik graag wil? Want ik overweeg nu om in snelheid omlaag te gaan omdat het niet gehaald wordt.

Daarnaast nog een vraag, heb last van dat mijn interactieve tv en dan het menu, niet heel lekker opent, en soms ook helemaal niet wil openen op bijvoorbeeld pakketten of on demand. Iemand daar een oplossing voor?

En ja, het is allemaal al een keer gereset etc..

Groetjes!

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

2 reacties

Reputatie 7
Badge +24
Hoi Trasher, welkom hier.

Via glasvezel zou dit niet mogelijk moeten zijn. Xou je een screenshot willen plaatsen van een speedtest via een UTB kabel?

Zou je ook je profiel willen aanvullen met alle relevante gegevens en mij een seintje willen geven als je dit hebt gedaan?
Reputatie 7
Badge +24
Trasher, ik heb helaas geen reactie meer van je gehad. Laat me gerust weten of ik alsnog iets voor je kan doen.