Vraag

Gids Love Nature uur voor op uitzending

  • 3 November 2019
  • 6 reacties
  • 778 keer bekeken

De epg voor Love Nature klopt niet. De programma's staan daar een uur eerder dan dat ze worden uitgezonden. Niet handig met Begin gemist en Terugkijken via de gids.

Vb. een programma vermeld om 15:30 begint om 16:30 etc.


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

6 reacties

Reputatie 7
Badge +22

De epg voor Love Nature klopt niet. De programma's staan daar een uur eerder dan dat ze worden uitgezonden. Niet handig met Begin gemist en Terugkijken via de gids.

Vb. een programma vermeld om 15:30 begint om 16:30 etc.

Zal het met de wintertijd te maken hebben? 🤔😜

Reputatie 7
Badge +25

Hoi! Als het goed is, is dit probleem inmiddels opgelost. :) Anders hoor ik het graag.

Reputatie 7

Hoi! Als het goed is, is dit probleem inmiddels opgelost. :) Anders hoor ik het graag.

@Paul_, het lijkt er anders niet op. 

 

Nee hoor. Klopt nog niet.

I.d. gids 14:30 Dagboeken van Ol Pejeta.

Maar het is nu 15:30 en het begint nét.

Het is elk jaar wel ergens in de epg geklooi met die tijden 2 X per jaar. Helaas hebben we pas in 2022 geen tijdwisselingen meer.

Reputatie 7

Helaas hebben we pas in 2022 geen tijdwisselingen meer.

Het is volgens mij nog niet definitief dat de zomertijd of wintertijd afgeschaft gaat worden.

Nederland en Duitsland hebben in ieder geval nog een verzoek ingediend voor een onderzoek naar de (economische) gevolgen van het afschaffen van de zomer- of wintertijd.

Dit is nog steeds niet in orde! (zie onder)

De epg is nog steeds een uur voor op de uitzending.

Ik zit al bijna 3 kwartier naar The Great blue wild te kijken terwijl dat volgens de gids om 10:33 begint.

…. en nu zie ik net de aftiteling.

Zooo heb je toch niks aan opnemen, begin gemist en terugkijken!

(10:27)

AANVULLING 10:40

En nu is er nog een aflevering great white blue bezig, wat volgens de gids klopt.

CONCLUSIE:
Er klopt geen reet van de epg van deze zender.
(t.o.v. de werkelijke uitzending)