Beantwoord

GlasHD op een

  • 1 August 2019
  • 9 reacties
  • 593 keer bekeken

Is ondertussen deze mogelijkheid er al? Wil zelf ook de 'glas' zenders vooraan zetten want vanaf 660 is irritant en niet logisch als je glasvezel hebt.

admin: eigen topic aangemaakt. Oorspronkelijke topic
icon

Beste antwoord door Jasper van KPN 1 August 2019, 16:42

Bekijk origineel

9 reacties

Reputatie 7
Badge +9
goedemiddag Sieke83 ik denk dat het voorlopig niet zal gebeuren HD glas op een wij hebben zelf ook glasvezel verbinding met van af 660 tot 610 .het is afwachten waarneer dat zal gebeuren 😉🤔
Reputatie 7
Hoi @Sierk83, dat is een goede vraag. Op dit moment zijn er nog geen concrete plannen om de Glas HD zenders vanaf kanaal 1 te zetten, als dit wel mogelijk wordt zullen we het natuurlijk aankondigen. Tot die tijd is het toch nog naar de 660-regionen zappen voor deze zenders.
Reputatie 1
Sinds de 'gewone' niet glas HD zenders op 1 en verder staan neem ik al niet eens meer de moeite om nog naar de 660 HD glas zenders te zappen waar ik dit hiervoor met SD op 1 nog wel deed. Het zou inderdaad goed zijn als de glas HD zenders op 1 en verder komen ipv de 'gewone' HD zenders.
Reputatie 1
Badge
Hoi @Sierk83, dat is een goede vraag. Op dit moment zijn er nog geen concrete plannen om de Glas HD zenders vanaf kanaal 1 te zetten, als dit wel mogelijk wordt zullen we het natuurlijk aankondigen. Tot die tijd is het toch nog naar de 660-regionen zappen voor deze zenders.

@Jasper: Opvallend is dat je collega @Susan_ in dit topic (https://forum.kpn.com/interactieve-tv-11/glas-hd-kanalen-457496) een jaar geleden iets heel anders zei:

"Straks, als alle klanten naar HD op 1 zijn gezet, zullen de HD glas zenders ook verhuizen naar 1, 2, 3 en verder."

Waarom zijn deze plannen nooit doorgezet? Ze waren er dus blijkbaar wel ooit.
Reputatie 5
Als de tijd en energie die gestoken is om het realiseren van HD op 1 (na pakweg drie jaar) te realiseren en dan nu nog steeds geen HD glas op 1, gestoken was in een naar eigen inzicht samen te stellen zenderlijst (dus ook de volgorde), had dat heel veel discussie gescheeld en was iedereen tevreden. En bepaalde mensen die dat onzinnig vonden en vinden, nou die blijven toch hun door KPN aangeleverde volgorde bekijken!
Reputatie 1
Badge
@Jasper : Helaas heb ik nog geen antwoord gehad op mijn bovenstaande vraag van 11 dagen geleden. Zou je hier nog eens naar kunnen kijken?
Reputatie 7
Badge +28
Hoi @hwauters, Susans antwoord klopt. Het voornemen is nog steeds om HD Glas zenders op 1 te zetten. Helaas lijkt dit niet veel prioriteit te krijgen en is er op dit moment geen datum bekend waarop we gaan beginnen. Ik heb navraag gedaan of we hier meer nieuws over hebben en laat het hier weten.
Reputatie 7
Badge +9
Goedemiddag Joran we wachten wel af maar ik hoop het stiekem wel ook voor andere die een glasvezel verbinding heeft 👍😉
Reputatie 7
Badge +28
Toch slecht nieuws. Dit plan is niet geschrapt maar op het moment hebben andere zaken prioriteit. Dat betekent dat er nog niet aan wordt gewerkt en nog niet bekend is wanneer de HD Glas zenders op 1 komen. Voor nu dus een teleurstellend antwoord. Hopelijk komt het volgend jaar alsnog op de agenda.

Reageer