Beantwoord

glasvezel en derde tv

• 26 september 2014
  • 7 reacties
  • 1318 keer bekeken

Reputatie 4
Badge +4
Ik heb glasvezel en twee kastjes tv's aangesloten. Nu wil ik een derde tv aansluiten maar ik kan geen kabels trekken. Wellicht is digitenne een oplossing maar ik kan dat nergens meer vinden. Is deze optie nog mogelijk?

icon

Beste antwoord door Burhan 28 september 2014, 12:47

Hallo Koos, 

Ik verwacht dat dit met jouw abonnement wel mogelijk is. Kun je me een privébericht sturen met jouw postcode/huisnummer, naam van contractant en mobiel telefoonnummer? Je kunt me een privébericht sturen door op mijn naam te klikken en aan de rechterkant te kiezen voor "deze gebruiker een privébericht sturen".

Ik hoor graag van je! 

Met vriendelijke groet,

Burhan

Bekijk origineel

7 reacties

Reputatie 6
Badge +11
Hoi Koos, 

Wellicht is dit een optie voor je 😉 Laat gerust aan me weten of je hulp nodig hebt of andere vragen hebt!

http://www.kpn.com/prive/pakketten/alles-in-1-thuis/extra-diensten/televisie/dvs.htm

Fijn weekend! 

Met vriendelijke groet,

Burhan

Reputatie 7
Badge +13
Hier lees je ook enkele tips en ideeen.

Veel succes, met al deze ideeen moet het gewoon goedkomen.

Reputatie 4
Badge +4
Hallo Brurnham,

Ik heb al twee ontvangers op het lichtnet aangesloten. Ik kan gewoon geeen kabels trekken.

Ik wil weten of het mogelijk is om een derde tv via een ontvanger van digitenne aan te sluiten omdat dit vroger voor euro 4,- p/mnd kon. Daaraan heb ik momenteel voldoende en zou ik geholpen zijn.

Reputatie 7
Badge +13
Als die derde op dezelfde groep zit, is het mogelijk met een derde Netwerkadaptor van hetzelfde merk en type.

Maar als je een kabel kan trekken, eventueel waar nu een coax inzit, is dat altijd het beste.

Reputatie 6
Badge +11
Hallo Koos, 

Ik verwacht dat dit met jouw abonnement wel mogelijk is. Kun je me een privébericht sturen met jouw postcode/huisnummer, naam van contractant en mobiel telefoonnummer? Je kunt me een privébericht sturen door op mijn naam te klikken en aan de rechterkant te kiezen voor "deze gebruiker een privébericht sturen".

Ik hoor graag van je! 

Met vriendelijke groet,

Burhan

Reputatie 4
Badge +4
Nou dit is dus hulp van de wal in de sloot. Ja een derde ontvanger van digitenne kan, maar dan wel voor  euro 16,50 per maand! dan kun je net zo goed gewoon een digitenne abonnement nemen, maar ik vroeg als aanvulling op mijn glasvezel abonnement. Dus voor euro 4 per maand een derde ontvanger, maar dan van digitenne. Als dat niet kan oké, maar zeg niet ja dat kan en breng dan euro 16,50 voor een compleet digitenne abonnement in rekening. Ik heb gevraagd om dit direct weer te annuleren, benieuw hoe lang dit gaat duren. Of te wel een ontevreden klant die niet goed is geholpen.

Reputatie 4
Badge +4
Er gaat dus niets boven een goed gesprek. Burhan nam telefonisch contact op met mij om e.e.a door te nemen. Wat ik dus in eerste instantie wilde kon dus niet, nl een 3e ontvanger maar dan van digitenne bij mijn bestaande glasvezel abonnement. Ik moet eerlijk zeggen dat ik me wel kan voorstellen dat de adviseurs ook gek worden van steeds alle wijzigingen binnen de abonnementen en mogelijkheden. Maar nadat we alles hadden geinventariseerd zijn we toch tot een voor mij goede oplossing gekomen. Dus uiteindelijk toch een tevreden klant.

Reageer