Beantwoord

Glasvezel Halsteren aangelegt maar geen signaal

  • 16 August 2019
  • 9 reacties
  • 233 keer bekeken

Reputatie 2
Beste KPN service ,

Mijn ouders zijn abonnee bij XS4ALL en hebben besloten om de TV via de nieuw aangelegde glasvezel kabels te laten verlopen nu is er een “monteur” geweest om alles te installeren maar deze is weggegaan omdat hij geen signaal kan vinden op de kabels na enkele telefoontjes met XS4ALL ben ik er achter gekomen dat er nog geen signaal op deze kabel staat . Nu vroeg ik me af wanneer jullie het signaal op de kabel hebben terug gevonden ?

Voor alle duidelijkheid het is voor mijn ouders en niet voor mijn eigen KPN aansluiting
icon

Beste antwoord door Jasper van KPN 19 August 2019, 11:18

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

9 reacties

Badge +19
Je zal dit echt via XS4ALL moeten spelen. Zij hebben contact met kpnnetwerk.
Reputatie 2
Aangezien XS4ALL niet verder komt en 100 procent dochter is van KPN vraag ik het toch via dit forum . KPN is XS4ALL KPNNetwerk is ook KPN begrijp het probleem niet zo
Badge +19
Je hebt kpn de netwerkbeheerder en kpn de provider. 2 aparte bedrijven. Je bent nu bij kpn de provider.
Reputatie 2
Weet ik Joep1965 , en je hebt nog veel meer KPN bedrijven XS4ALL en Telfort en KPN mobiel ik hoop gewoon antwoord te krijgen van iemand met verstand van zaken .
De zeldzame keer dat is iets wou vragen aan xs4all heb ik ze een email gestuurd.
Bij xs4all kan dat nl ( wel, bij kpn niet :-< )
Reputatie 7
Hallo @ehanselman, dat er nog geen signaal is, is vervelend. Ik kan je hierin helaas niet meer vertellen. XS4ALL is inderdaad een dochterbedrijf van KPN, maar zoals Joep al aangaf zijn er 2 KPN's. Je hebt de internetprovider die (net als XS4ALL, Telfort en anderen) abonnementen aanbiedt en je hebt KPN NetwerkNL, de netwerkbeheerder. De internetproviders kunnen alleen voor hun eigen klanten contact opnemen met KPN NetwerkNL, dat betekent dat ik dat enkel voor KPN klanten kan doen. XS4ALL is de enige partij die dit voor XS4ALL klanten zoals jouw ouders kan doen. Ik sta daardoor in dit geval buiten spel, je kunt dit het beste vragen aan XS4ALL, zij kunnen daarna met KPN NetwerkNL contact opnemen voor de voortgang.
Reputatie 2
Hoi Jasper ,

XS4all geeft aan dat er geen aannemer beschikbaar is om het signaal over te zetten . Maar goed ik ga wel verder heen en weer mailen met xs4all .


Bedankt
Reputatie 7
Graag gedaan @ehanselman, ik hoop dat er snel een aannemer gevonden kan worden om jouw ouders weer te voorzien van een werkende oplossing!
Reputatie 7
Badge +24
Hoi Jasper ,
XS4all geeft aan dat er geen aannemer beschikbaar is om het signaal over te zetten .


Het is vakantie... ook bij aannemers...