Glasvezel..nu al spijt van

• 23 mei 2013
  • 3 reacties
  • 5956 keer bekeken

Gisteren dan eindelijk aangesloten op de glasvezel. Hield mijn hart al vast omdat bij de buren al een hoop mis was gegaan. Maar goed, de monteur kwam keurig op tijd en ging meteen aan de slag. Binnen een uur werkten 2 tv's en een laptop. Boven nog 2 laptops staan van mijn dochters maar dat moest geen probleem zijn want de modem (Experia Box) was niet veranderd.

Ik geheel opgelucht dat het zo goed was gegaan alles weer terug op de plaats aan het zetten. Komt dochter 1 thuis met het bericht dat internet het niet doet. En inderdaad, geen verbinding. Toch maar even bij dochter 2 gekeken, en ook daar geen verbinding. Heb ik gebeld met de helpdesk, en daar werd mij min of meer verteld dat het aan de de ouderdom van de laptop (4 jaar) zou kunnen liggen want zij konden mij niet verder helpen. Ook mochten zijn geen ondersteuning geven aan draadloos internet. Daar kon ik het dan mee doen. Eigenwijs als ik ben heb ik de hele dag naar oplossingen zitten zoeken. Maar helaas zonder resultaat. Toen ik gisteravond toch maar eens de laptop aansloot met kabel ging het daarmee ook niet vlekkeloos. Maar weer de helpdesk gebeld. Kreeg een meneer aan de lijn die niet al te vriendelijk was en hij adviseerde mij eerst maar eens de modem te resetten door de stekker eruit te halen. Dit had ik al eerder gedaan, maar vooruit op aanraden van hem maar weer......stom, want toen viel mijn telefoon natuurlijk ook uit. Heb het toen maar opgegeven en vanavond maar weer eens verder zoeken. Mijn man zit inmiddels tv te kijken naar een HD zender en op het moment dat mijn dochter boven de tv aandoet gaat de tv hier over in grote blokken en is niet meer om aan te zien. Ik weer zoeken op internet....lees ik dat het veel voorkomt en dat het aan de bandbreedte zou kunnen liggen, kan vaak niet 2 ontvangers in één huis! Wordt hier wel heel moedeloos van hoor. Weet even niet goed meer wat te doen. Zit hier met slecht tot geen HD ontvangst en 2 laptops die geen verbinding kunnen maken met internet. Heb er nu al zo'n spijt van!!!

3 reacties

Reputatie 5
Badge +11
Beste June886,

Erg vervelend om te horen dat je spijt hebt van de overstap op KPN Glasvezel. Natuurlijk moeten alle diensten gewoon werken zoals dat hoort en daar ga ik je bij ondersteunen.

Heel graag zou ik je postcode/huisnummer, naam van contractant en mobiel telefoonnummer ontvangen in een privébericht. Zou jij ook aan dit bericht willen toevoegen hoe je de televisie hebt aangesloten en Wat voor besturingssysteem je op de laptop hebt? De televisie kan met een rechtstreekse kabel aangesloten zijn of met een draadloos kastje in het stopcontact.

Ik zie je gegevens en aanvullende informatie graag tegemoet!

Met vriendelijke groet,

Burhan

Reputatie 5
Badge +11
Beste June886,

Helaas heb ik niets van je mogen vernemen. Ik ontvang graag alsnog jouw gegevens zoals in mijn vorige bericht aangegeven.

Ik hoor graag van je zodat ik je verder kan helpen.

Met vriendelijke groet,

Burhan

Reputatie 3
Badge
KPN belooft dat alles top werkt; eerder gaat de monteur niet weg. Is hier dan ook gebeurt: internet deed het in eerste instantie niet. Monteur liet het er niet bij zitten en deed zijn werk fantastisch.

Neem dus gewoon contact op via een privébericht en KPN lost het op. Van overtuigd!

Reageer