Beantwoord

Graag een code voor Salora 32led1500

• 14 augustus 2018
  • 10 reacties
  • 1210 keer bekeken

Heb alle beschikbare codes geprobeerd, alleen bij 714 en 716 reactie, geeft dan niet beschikbaar bij drukken op de uit toets in een grijs vlakje rechtsboven in beeldscherm. Op harder zachter toetsen dan ook reactie, maar niet gevraagde. Reageerde ook nog op 712 en 718, lijkt dus in de buurt maar niet juist.
icon

Beste antwoord door Joran 15 augustus 2018, 19:41

Hoi RTH1972, welkom op het forum! Kun je de algemene codes voor Salora eens proberen? Dat zijn 463, 371, 264, 655 en 374. Als ook dat niet lukt kun je snelcode 20 proberen, hiermee ga je door alle codes heen. Dat doe je als volgt:
Stap 1.
Druk 5 seconden op ‘menu’, totdat het rode lampje op de afstandsbediening twee maal knippert.

Stap 2.
Voer de snelcode ‘20’ met de toetsen 0 – 9 in. Het rode lampje op de afstandsbediening knippert twee keer en gaat daarna constant branden.

Stap 3.
Richt nu de afstandsbediening op je televisie. Druk op de knop ‘tv’ (linksboven) en houd deze ingedrukt TOTDAT de televisie uit springt (dit kan tussen de 5 en 40 seconden duren). Laat zodra de tv uit springt de knop DIRECT los! Dit omdat het juiste signaal dan gekoppeld wordt aan de afstandsbediening. Zodra je de tv knop loslaat knippert het rode lampje op de afstandsbediening twee keer.

Stap 4.
Je afstandsbediening is nu ingesteld. Controleer eerst of de afstandsbediening goed ingesteld is op je tv. Dit doe je door de volgende knoppen te controleren:

Zet eerst je tv-ontvanger aan. Druk op de knop tv (linksboven). Je tv moet nu weer aangaan.
Druk op de volume-knoppen / en de mute-knop. Het volume moet nu hoger, lager en geheel uitgaan.
Druk op de AV-knop. De tv verandert nu van input kanaal (bijvoorbeeld naar je spelcomputer of mediacentre). Druk (een aantal keer) op de AV-knop om terug te gaan naar tv-kijken.
Bekijk origineel

10 reacties

Reputatie 7
Badge +28
Hoi RTH1972, welkom op het forum! Kun je de algemene codes voor Salora eens proberen? Dat zijn 463, 371, 264, 655 en 374. Als ook dat niet lukt kun je snelcode 20 proberen, hiermee ga je door alle codes heen. Dat doe je als volgt:
Stap 1.
Druk 5 seconden op ‘menu’, totdat het rode lampje op de afstandsbediening twee maal knippert.

Stap 2.
Voer de snelcode ‘20’ met de toetsen 0 – 9 in. Het rode lampje op de afstandsbediening knippert twee keer en gaat daarna constant branden.

Stap 3.
Richt nu de afstandsbediening op je televisie. Druk op de knop ‘tv’ (linksboven) en houd deze ingedrukt TOTDAT de televisie uit springt (dit kan tussen de 5 en 40 seconden duren). Laat zodra de tv uit springt de knop DIRECT los! Dit omdat het juiste signaal dan gekoppeld wordt aan de afstandsbediening. Zodra je de tv knop loslaat knippert het rode lampje op de afstandsbediening twee keer.

Stap 4.
Je afstandsbediening is nu ingesteld. Controleer eerst of de afstandsbediening goed ingesteld is op je tv. Dit doe je door de volgende knoppen te controleren:

Zet eerst je tv-ontvanger aan. Druk op de knop tv (linksboven). Je tv moet nu weer aangaan.
Druk op de volume-knoppen / en de mute-knop. Het volume moet nu hoger, lager en geheel uitgaan.
Druk op de AV-knop. De tv verandert nu van input kanaal (bijvoorbeeld naar je spelcomputer of mediacentre). Druk (een aantal keer) op de AV-knop om terug te gaan naar tv-kijken.
Reputatie 7
Badge +28
Is het hiermee gelukt RTH1972? Ben benieuwd 🙂
Beste,

is er al bekend wat de code is? Bij mij werkt hij bog steeds niet de volume en aan en uitzetten van de TV
Reputatie 7
Badge +28
Welkom Lex en Maaike. Er is geen specifieke code voor de 32LED1500. Als de stappen uit mijn eerste bericht niet werken zal je het volume/aan-uit schakelen vervelend genoeg met de originele afstandsbediening moeten doen.
Beste Joran,

Ik had deze vraag meer gesteld of iemand de code wist aangezien bij mij er geen een werkt. Persoonlijk vind ik dit ook geen oplossing als ik eerlijk ben. TV aan en uit en volume harde en zachter met afstandbediening A en dan de overige functies met afstandbediening B.

Mvgr,

Lex
Reputatie 7
Badge +28
Dag Lex, het is ook niet echt een oplossing. Voor deze TV lijkt er echter geen code te zijn om de KPN afstandsbediening te koppelen. Hoewel de meeste TV's kunnen worden gekoppeld is het bijna niet te doen 100% van de beschikbare TV's te ondersteunen.
Reputatie 7
Badge +11

Salora is idd lastig, hier mijn ervaring :
https://forum.kpn.com/interactieve-tv-11/itv-geluid-tv-model-code-niet-gevonden-447389#post673784

Heb je daar iets aan ?

Hallo het is mij eindelijk gelukt met de code 271😃 voor de salora 32led 1500 helemaal Happy
Reputatie 7
Badge +28
Top @Boe boe! Bedankt voor het delen 🙂 Hopelijk werkt die ook voor @RTH1972 en @Lex en Maaike
Dat hoop ik ook met deze code 271 alle functies op een afstandbediening 😊😊

Reageer