Beantwoord

tegemoetkoming na ruim 9 maanden wachten op glasvezelaansluiting / Kan geen monteur plannen voor installatie

  • 8 August 2020
  • 15 reacties
  • 248 keer bekeken

Reputatie 3
Badge

Ik zit al 9 maanden met een digitenne ontvanger terwijl ik voor een interacief abonnment de volle prijs betaal .mijn verzoek aan u is om mij een compensatie te geven in de vorm van het Ziigo Sport pakket, zodra de glasvezelaansluiting  wordt opgeleverdDoor KPN conpleet heb ik wel al Fox Sport maar wil hier graag Ziggo sport bij  

Misschien toch maar overatappen naar Ziggo.

9 maanden wachten is wel erl lang en KPN onwaardig.

Groeten

Elly Kloppert

icon

Beste antwoord door Erik van KPN 23 October 2020, 09:14

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

15 reacties

als je Ziggo sport wil zal je toch +/- 15 euro per maand af moeten tikken

en dat is voor alle 6 zenders bij Ziggo zelf ook (op 1 na dacht ik)

Fox sport en Ziggo sport kun je niet echt met elkaar vergelijken

als je nu al 9 maand wacht en je zit op zo’n sloom koper draad (ver van wijkkast) van kpn dat je het moet doen met digitenne

had ik 9 maand terug al Ziggo genomen en wachten tot kpn glas er was

 

 

 

Reputatie 3
Badge

Hallo Peter,

 

Ter info  heel de straat heeft al glasvezel.. ik zou al in Januari worden aangesloten dus dacht steeds nog even wachten. Vandaar dat ik al maanden wacht.

Nu wordt het weer volgende week.

 

Reputatie 3
Badge

Ik heb in december een verhuizing doorgegeven. Glasvezelaansluiting is nu pas gereed.

Monteur kan nu niet meer gratis komen.  Volgens de medewerker van de ssrviceafdeling moet ik dit dan maar zelf doen.

Hoezo klantonvriendelijk??

Graag een positieve reactie

Reputatie 3
Badge

Heb eindelijk na 8 maanden mijn glasvezelaansluiting maar krijg geen monteur voor de insrallatie van mijn internet en ITV omdat de verhuizing 8 maanden geleden is doorgegeven en bij KPN staat op afgerond.

Moet het volgens de service medewerker maar zelf doen.

Erg klantonvriendelijk allemaal.

Moet toch een gratis monteur kunnen regelen?

 

ELLY

Elly,

Als ik jouw bericht lees zie ik het TV programma “Kanniewaarzijn” al denkbeeldig voor me. 

Ook de webcare doet hier lijkt het aan mee, want je hebt dit al 7 dagen. 

Maar bij deze forums zijn persoonlijke profiels die alleen door jou en KPN kunnen worden bekeken. Vul de verborgen rubrieken even zoveel mogelijk in. Anders zit je nog langer te wachten. 

En om even in de KPN sfeer  te blijven, maar een image er bij zoals nu op de Menu’s. 

 

Admin: afbeelding verborgen t.b.v. de leesbaarheid van het topic

Reputatie 7
Badge +30

Hoi @Freddt, ik heb even je recente topics samengevoegd zodat ik dit allemaal tegelijk kan oppakken en we niet met meerdere collega's hier mee bezig gaan. Dan lopen we elkaar alleen maar in de weg.

Ik begrijp dat het volgende aan de hand is: je bent verhuisd. Op dat adres was de glasvezel nog niet aangelegd. Daarom heb je sinds die tijd een noodpakket. Nu is de glasvezel eindelijk aangelegd en wil je graag een monteur om dit te installeren, en een vergoeding voor de tussenliggende periode. Ook heb je, in juni, in een topic bij mijn collega Erwin aangegeven dat je graag het vaste telefoonnummer uit je abonnement wilt hebben.

 

Laat ik beginnen bij de monteur, want dat is voor nu even het belangrijkst. Ons systeem kan soms wat moeilijk doen over het inplannen van een monteur. Gezien de situatie lijkt het me niet meer dan logisch dat we dit wel gewoon regelen. Het moet dan alleen even met een omweg. Dat heb ik bij dezen gedaan. Ik heb de monteur gepland voor de eerst mogelijke dag en tijd. Dat is maandag 24 augustus geworden, waarbij de monteur tussen 8:00 en 10:00 zal arriveren. Je krijgt een bevestiging van deze afspraak per sms en e-mail. Mocht de datum of tijd niet uitkomen, in de bevestiging staat ook hoe het herpland kan worden. Houdt er in dat geval rekening mee dat herplannen naar een eerdere datum niet kan. 

 

Dan, vaste telefonie, wil je die nog steeds uit je pakket hebben? Zo ja, bevestig dat even in een reactie hier, dan verwijder ik dat voor je. 

 

En tenslotte, de tussenliggende periode en de kosten. Als ik terugkijk in de tijd, qua notities en dergelijke, dan zie ik dat je vorig jaar aangaf per 1 december je oude huis te verlaten. Daarna heb je eerst nog even elders gewoond tot je nieuwbouwhuis klaar was.  Het verhuizen van je abonnement naar dit tijdelijke adres was niet mogelijk.  En de verhuizing invoeren naar het nieuwe huis lukte eerst ook nog niet omdat het adres toen nog niet in onze netwerkadministratie stond. Wanneer ben je uiteindelijk in het nieuwbouwhuis getrokken? De verhuizing is op 10 februari in het systeem gezet, maar ik zie vanuit de notities dat je al wel vanaf januari een noodpakket had. 

Was vanaf het begin al duidelijk dat het lang zou gaan duren voor de glasvezel aangelegd zou worden, of stond het eerst voor sneller gepland? In de basis is het bij verhuizingen zo dat we de abonnementskosten vergoeden voor de periode dat je geen gebruik hebt kunnen maken van de diensten. Maar meestal is dat ook geen driekwart jaar. Ik zie wel dat bij een van je eerste gesprekken is aangegeven dat we niet de mogelijkheid hebben om een abonnement te pauzeren. Als van te voren bekend was dat het zo lang zou gaan duren, en wetende dat pauzeren niet kon, dan was opzeggen (om later opnieuw aan te vragen) een betere optie geweest qua kosten. En als jij er dan voor gekozen hebt om het abonnement wel te laten doorlopen kunnen we in dat geval ook niet die hele periode vergoeden. Maar als dit niet zo was, en de glaslevering stond voor veel eerder gepland, dan is het een wat ander verhaal. Dus als je dit zou kunnen toelichten, dan neem ik dit op met de achterliggende afdeling.

Reputatie 3
Badge

Hallo Erik,

 

Bedankt voor je snelle en positieve reactie.

Om te beginnen met de monteursafspraak.

Deze is niet meer nodig omdat ik het advies van de servicedesk medewerker heb opgelost. Je moet het zelf doen.

Is me gelukt!!

 

Het vaste telefoonnummer kun je uit mijn abonnement halen. Gebruiken we toch niet meer.

 

Wat betreft de compensatie is het antwoord helemaal helder.

Had gehoopt op een kleine compensatie in de vorm van het Ziggo Sport pakket.

Erik geen probleem en fijne dag nog.

Elly Kloppert

 

Reputatie 7
Badge +30

Goed om te horen dat het gelukt is zelf aan te sluiten! Ik heb bij dezen de monteursafspraak weer geannuleerd. Tevens heb ik vaste telefonie verwijderd. Je krijgt per e-mail bevestiging van beide deze dingen.

Wat betreft compensatie zijn we nog niet uitgepraat :) We gaan je hierin tegemoet komen. Ik moet alleen nog even overleg plegen, daarna kom ik er op terug.

Reputatie 3
Badge

Hallo Erik,

.is het nog gelukt? 

Heb niets meer gehoord vandaar..

 

Groetjes

Elly

Reputatie 7
Badge +30

Oh, hemel! Sorry, Elly, dit is me helemaal ontschoten :( Ik ga er mee bezig en kom er nog deze week bij je op terug!

Reputatie 7
Badge +30

Goedemorgen @Freddt, we gaan je, zoals ik al aangaf, sowieso een compensatie geven hiervoor.  Daarvoor heb ik je zojuist een privébericht gestuurd :)

Reputatie 3
Badge

Hoi Erik

 

Hoe staat het met mijn compensatie. Heb nog niets gehad.

 

Groetjes

Elly

Reputatie 7
Badge +30

Ai, @Freddt, dat is niet zo mooi. Ik zie dat je ook een privébericht had gestuurd, die heb ik gemist, sorry daarvoor. Ik ga hier achteraan om te kijken wat er aan de hand is.  

Reputatie 7
Badge +30

Het klopt inderdaad niet, @Freddt. De creditering is netjes in het systeem gezet, maar niet opgepikt door het facturatiesysteem. Ik heb hiervoor nu de facturatieafdeling aangestuurd om dit te laten herstellen. Hopelijk lukt het nog om dit te doen voor je komende factuur van 16 december, maar dat kan ik niet garanderen. Ik hou het in de gaten.

Reputatie 3
Badge

Hallo Erik

Alles prima gegeregeld en compensatie ontvangen. Super!

Fijne feestdagen 

Groetjes

Elly