Beantwoord

Grafische user interface kleur aanpassen van Interactieve tv

  • 9 February 2019
  • 15 reacties
  • 820 keer bekeken

Ik zou de graag de kleur van de GUI (grafische user interface) van mijn decoder aanpassen naar zwart. Ik vind die blauwe kleur namelijk erg lelijk. Het zou fijn zijn als KPN deze optie doorvoert bij een volgende update?

Alvast bedankt 🙂
icon

Beste antwoord door Nadia 25 May 2019, 11:39

Bekijk origineel

15 reacties

Reputatie 2
Badge
Dat zou ik ook wel graag willen, de blauwe kleuren zijn vreselijk.
Reputatie 7
Ha visserlaurent en @WillemH. helemaal met jullie eens! Zwart is wat 'rustiger' aan de ogen, net als in onze iTV app. Ik zal jullie wens doorgeven aan het ontwikkelteam. Daarmee kan ik niet beloven dat het op (korte) termijn doorgevoerd wordt, we hebben een hele wishlist met wat we nog allemaal willen verbeteren 😉 Maar wie weet... Thanks voor de tip!
Bedankt @Nadia ☺️
Het past dan wel meer bij de app en de site één gelijke uitstraling ik zeg doen 👍🏻
Beste Nadia,

Is er al nieuws?

Hoor het graag.
Reputatie 7
Hey @visserlaurent, leuk je weer te zien, en ja dat heb ik! Op dit moment heeft het veranderen van de kleur van de gebruikers interface vanaf de tv-ontvanger geen prioriteit bij de ontwikkelaars. We zijn druk bezig om het gebruiksgemak op andere vlakken te verbeteren en verder te ontwikkelen. Denk daarbij aan iTV kijken zonder kastje en kabels met de KPN Smart TV app, via de KPN Smart TV app is de user interface zwart, zoals jullie als wens hebben uitgesproken :D
Reputatie 7
Badge +20
Misschien, zoals bij vele andere, de kleur laten kiezen.
Blauw, blauw, blauw. En ik hou juist zo van BLAUW!
Niet aanpassen dus. 😉
Reputatie 7
Zoveel mensen....zoveel wensen 😉
Precies. Blauw is best wel mooi. Heb nog nooit een settopbox gehad waarbij je dát kon wijzigen overigens. En ik kijk al sinds 2002 met zo'n apparaat (mr. zap toen). Je zat gewoon met de aangeboden kleur.

Maar ik heb nog wel wat voorstellen: knaloranje, geel, grijs, paars, bruin ....

Ohja, als het maar NIET kpn-groen wordt want dat is écht leluk.

Leuk, zo'n 'discussie'. 😜

Het gaat toch om het gebruik. Of zit je uuuren naar de menu's enzo te kijken? 😁
Precies. Blauw is best wel mooi. Heb nog nooit een settopbox gehad waarbij je dát kon wijzigen overigens. En ik kijk al sinds 2002 met zo'n apparaat (mr. zap toen). Je zat gewoon met de aangeboden kleur.

Maar ik heb nog wel wat voorstellen: knaloranje, geel, grijs, paars, bruin ....

Ohja, als het maar NIET kpn-groen wordt want dat is écht leluk.

Leuk, zo'n 'discussie'. 😜


Het gaat toch om het gebruik. Of zit je uuuren naar de menu's enzo te kijken? 😁



Bruin? Poepbruin?😫
Casey schreef: Bruin? Poepbruin?😫

Ach, ja. Daar heb ik 💩 aan . Als de letters dan maar wit (of geel? 😉 ) zijn voor de leesbaarheid.
Reputatie 7
Nou,.. Bij mij kan het niet groener,.... Job = groen, provider = groen. Gras = groen,... Laat de tv maar blauw en/of zwart/antracietich/doorzichtig! Valt mee dat de Tv-ontvanger nog niet groen is 🤣

Mooie bureaubladachtergrond i.i.g —> 😅
Telfort blauw past bij jouw, KPN groen alleen als jullie dat zonodig moeten doen.

Als het veranderd dan een stijl met de rest dus zwart.

Geef meteen even door dat ze de gehele GUI aanpassen, wat een vreselijk slecht design… 

Design van de app is iets moderner alleen beetjete windows achtig miss iets meer eigen Design creeeren zou  leuk zijn

Reageer