Beantwoord

Gratis FOX Sports als voordeel

  • 18 August 2019
  • 12 reacties
  • 247 keer bekeken

Goedendag,

Onlangs zijn wij overgestapt naar kpn glasvezel vanaf telfort. Om dat ik ook een mobiel abonnement bij telfort heb, wat ook bij kpn hoort, kon ik als voordeel kiezen voor gratis Foxsports.
Dat heb ik gedaan. Nu zie ik dat nergens in mijn gegevens terug en Foxsports is ook niet beschikbaar op onze kanalen.
Wat kan ik doen?
icon

Beste antwoord door Vikash van KPN 20 August 2019, 16:35

Bekijk origineel

12 reacties

Reputatie 7
Badge +22
Hallo @Guuske

Heb je al gekeken in MijnKPN bij "Producten"? En heb je de TV ontvanger achterop even uitgezet en daarna weer aangezet? Kijk daarna eens op kanaal 221. Omdat je van Telfort naar KPN bent gegaan kan het ook nog zijn dat het eventueel niet goed in de administratie van KPN staat, maar dat durf ik niet met zekerheid te zeggen.
Reputatie 3
Badge +1
Goedendag,

Onlangs zijn wij overgestapt naar kpn glasvezel vanaf telfort. Om dat ik ook een mobiel abonnement bij telfort heb, wat ook bij kpn hoort, kon ik als voordeel kiezen voor gratis Foxsports.
Dat heb ik gedaan. Nu zie ik dat nergens in mijn gegevens terug en Foxsports is ook niet beschikbaar op onze kanalen.
Wat kan ik doen?

Hier ook zelfde probleem!
Reputatie 7
Badge +22
Beste @wortellica

Heb je me bovenstaande bericht gezien? En is het met mijn bericht niet gelukt? 🤔

@Guuske is het bij jou inmiddels gelukt om Fox Sports te krijgen? 🤔
En kanaal 221 pakt ie niet, spring dan automatisch naar 260😏
Reputatie 7
Badge +22
En kanaal 221 pakt ie niet, spring dan automatisch naar 260😏
🤔 dan gaat er duidelijk iets mis in de administratie van KPN. 😔 Hoop dat een KPN medewerker hier snel reageert.
Hmm....
Heb je toevállig Eurosport 2 op 36?
Reputatie 7
Badge +21
Hoi @Guuske en @wortellica . Welkom op het forum! Wanneer je KPN en Telfort abonnementen combineert op hetzelfde adres kan je je aanmelden voor Telfort Compleet. Je kan op deze pagina je gegevens achterlaten om je gebruik te kunnen maken van de Telfort Compleet voordelen en aangeven welke zenderpakket je gratis zou willen. Je krijgt het gratis Pluspakket of FOX Sports alleen als je Interactieve TV van KPN hebt en Mobiel van Telfort. Laat je mij weten of het gelukt is?
@Vikash , dank je wel! De aanvraag versturen is iig gelukt. Afwachten nu, maar verwacht dat het nu goed komt!
Reputatie 7
Badge +21
Daar ga ik wel vanuit. Als dit niet het geval is, dan weet je mij te vinden! ☺️
Reputatie 3
Badge +1
Daar ga ik wel vanuit. Als dit niet het geval is, dan weet je mij te vinden! ☺️
Hier ook gelukt!
Reputatie 7
Badge +22

Daar ga ik wel vanuit. Als dit niet het geval is, dan weet je mij te vinden! ☺️Hier ook gelukt!

Wat fijn dat het gelukt is @wortellica 😉
Reputatie 7
Badge +22
@Vikash , dank je wel! De aanvraag versturen is iig gelukt. Afwachten nu, maar verwacht dat het nu goed komt!
@Guuske gelukkig is de aanvraag gelukt, laat je het nog even weten of het inderdaad gelukt is?

Reageer