Beantwoord

Gratis tv

  • 26 November 2019
  • 10 reacties
  • 407 keer bekeken

Hallo ik heb op maandag op 25-11-2019 kon ik gratis tv bij jullie doen en dat heb ik gedaan en ik ben al lid van jullie komt dit dan wel goed want moet niet zo zijn dat ik nu opeens 2 rekeningen van jullie krijgen hih mvg Sabrina 

icon

Beste antwoord door PeterG 30 November 2019, 13:36

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

10 reacties

Reputatie 7
Badge +20

Hoi @Sabrina55, ik kan mij goed voorstellen dat je graag de tv wilt. Nu heb je ook een order met de tv geplaatst. Je geeft echter aan dat je al een abonnement hebt. De neiuwe order die hebt geplaatst zal geannuleerd worden. Het systeem herkent namelijk dat er al een abonnement loopt op jouw adres. Je kunt namelijk maar 1 abonnement voor Thuis hebben. Omdat je nog binnen jouw abonnement zet kunnen we dit ook niet overzetten naar een nieuw abonnement. Je kan dus geen gebruik maken van de actie. :( 

Ah, snap nu pas wat je bedoeld. Het gratis televisietoestel. Dat is een actie voor nieuwe abonnee's (geldig t/m 1 december v.d. meelezers). Daarvoor moet je minimaal een half jaar géén abonnement van KPN gehad te hebben. Dan wordt je aangemerkt als nieuwe abonnee.
Dus helaas geen gratis toestel voor de 2,3 miljoen bestaande abonnee's w.o. jij.

Reputatie 7
Badge +20

Best wel jammer, ik had ook graag de tv gehad. Heb nu een 26” tv in de slaapkamer en wil t.z.t. 32” Was een mooie kans geweest. Maar ik ben al abonnee.

Of kan KPN toch nog iets doen?

:smiley_cat::vulcan_tone1:

Reputatie 7
Badge +20

@joop2011 Het was zeker een mooie kans geweest. Maar helaas kan ik hierin niets betekenen. PeterG verwoord het precies zoals het zit. Daar kan ik niet van afwijken. 

Ik heb de hussel abbo genomen met de gratis tv 

Wanneer kan die verwacht worden

Er is wegens grote belangstelling 'wat’ vertraging. Maar hij komt wel.

Zie ook https://www.kpn.com/aanbiedingen/black-friday.htm .

Ik ben nieuw abonnee; black friday actie gedaan. Tv komt maar niet. Er worden mij door de klantenservice dingen gezegd wat vervolgens niet waar gemaakt kan worden. Erg teleurgesteld. nu moet ik alweer drie weken wachten...het geduld raakt op.

Reputatie 7
Badge +20

Hoi @Claudia111, ik snap dat je baalt, de levertijd is helaas wat opgelopen vanwege het succes. Natuurlijk begrijp ik dat je wilt graag weten waar de tv blijft. Mocht je al langer 4 weken diensten hebben en nog steeds wachten. Wil je dan jouw Forumprofiel voorzien van postcode + huisnummer voorzien en een bericht in het black friday topic achterlaten? Dan kijken we mee. 

Dus als ik het goed begrijp.,moet je dus 4 tot 5 weken wachten op je tv.

Reputatie 7
Badge +24

Dus als ik het goed begrijp.,moet je dus 4 tot 5 weken wachten op je tv.

Misschien nog wel langer... dit topic is van vorig jaar hé....