Beantwoord

Gratis Videoland gewonnen via Postcodeloterij

  • 9 February 2020
  • 7 reacties
  • 5169 keer bekeken

Ik heb via de postcodeloterij een half jaar gratis videoland gewonnen. Als ik het abonnement via hen afsluit krijg is foutmeldingen. Kan ik via kpn ook gebruik maken van dit graris abonnement en zo ja zijn de problemen dan opgelost?

 

Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid

icon

Beste antwoord door wjb 9 February 2020, 23:24

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

7 reacties

Reputatie 7

Nee, dat abonnement kan je niet via KPN laten lopen.

Wat voor een foutmelding krijg je eigenlijk want ik kon die zes maanden gratis Videoland van de postcodeloterij probleemloos activeren.

Reputatie 7
Badge +11

Gelukvogels, ik heb sokken gewonnen🤔😂

Er verschijnt erg vaak een blauwe pauzetoets in beeld met een stuk daaronder een tijdlijn met de verstreken tijd van de film. Erg vervelend om zo een film te kijken.

Reputatie 7
Badge +20

Hoi @Dreeke25, welkom hier. 

Ik lees dat je gratis Videoland hebt gewonnen. Gefeliciteerd. Alleen nu werkt deze niet helemaal naar behoren jammer genoeg. Hopelijk krijg je deze wel aan de praat, want zoals wjb al aangaf is het half jaar cadeau niet via ons te gebruiken. :(

Ik heb Videoland gewonnen via de postcode loterij. Geactiveerd maar kan op mijn tv nergens iets vinden. Sony. Kan alleen Videoland abonneren. Heb half jaar gratis. Hoe los ik het probleem op op toch te kunnen kijken?

Reputatie 7

Zelf heb ik die "prijs" twee maanden terug ook gewonnen.

Je kunt die alleen via de Videoland app op jouw smart-TV, telefoon of tablet bekijken.

 

Reputatie 7
Badge +20

Hoi @Prijs, dat kun je niet via ons laten lopen zoals wjb aangeeft. Gewoon via de eigen mogelijkheden van Videoland.