Beantwoord

Gratis zenderpakket

  • 21 November 2020
  • 21 reacties
  • 615 keer bekeken

Ik heb gebruik gemaakt van de aanbieding “Gratis zenderpakket voor 3 maanden”.
Nochtans zie ik mijn abonnement opgehoogd worden met de prijs voor dit pakket zijnde € 14.99 voor het Filmpakket.
Ik versta toch iets anders met ‘Gratis’
Hoe zit dat nu ?

icon

Beste antwoord door Noordzee 21 November 2020, 10:47

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

21 reacties

Reputatie 7
Badge +28

Hallo @TSchalk ,

Film 1 pakket zit niet in de actie van 3 maanden gratis, de volgende pakketten wel:

  • Fox Sports
  • Duitse pakket
  • Turkse pakket
  • Hindi pakket

 

Oh…. lekker dan

Hallo @TSchalk ,

Film 1 pakket zit niet in de actie van 3 maanden gratis, de volgende pakketten wel:

  • Fox Sports
  • Duitse pakket
  • Turkse pakket
  • Hindi pakket

 


Je vergeet het Plus pakket nog, die heb ik genomen, en je krijgt 50% korting op het Ziggo Sport Totaal pakket.

En volgens mij kun je ze allemaal aanzetten met de korting.

Reputatie 7
Badge +28

Hoi @Doornekamp33 ,

Nee, het pluspakket is dan niet gratis. Die kun je dan krijgen voor 1,99. 

 

 

Bij mij was die gratis, al weer aangepast in die korte tijd dus, Duits pakket staat er niet op, kreeg ik niet passend.

Maar bij jou weer geen korting op het Ziggo pakket, is wel een ratjetoe zo.:hushed:

korting pluspakket

 

Ook ik ben erin getrapt met dit zgn. gratis aanbod. In de mail die ik op 18 november kreeg kon ik niet direct opmaken dat vanuit KPN bepaald zou worden welke pakketten gratis zouden worden aangeboden. Ik heb daarom gekozen voor het Filmpakket. En kreeg ik dus nu een verrassing op de nieuwe factuur.

Zoveelste akkefietje.

Reputatie 4
Badge +3

Naast de keuze voor 3 maanden gratis extra zender was bij mij ook nog het aanbod gratis super wifi’s twv €199. Dus maar snel de bestelling geplaatst. Mooi aanbod, of te mooi om waar te zijn?

 

Waar kun je uit kiezen?

Je kunt kiezen uit alle extra zenderpakketten en extra diensten die je nog niet aan hebt staan of gebruikt. In MijnKPN vind je het volledige aanbod.

 

Ik zou toch denken dat dit misleidende informatie is.

Tanoor

Hoe heb je dat voor mekaar gekregen!! Die gratis super wifi`s.

Waar staat dat?

Reputatie 4
Badge +3

Inloggen in mijnkpn, om het gratis zenderpakket te kiezen. Ik hoefde verder niks te doen voor dit aanbod, ging vanzelf.

Ik denk dat die Super Wifi punten niet verstuurd gaan worden. Als dit wel zo is, zou elke klant ze moeten krijgen wanneer zij contract is verlopen.

Reputatie 4
Badge +3

Geen idee of dit voor iedere klant geldt. Maar ik dacht ik deel het hier want is veel behoefte aan onder bestaande klanten. En waarom zou KPN dit niet versturen? Als ze dat niet van plan zijn, hadden ze dit aanbod niet moeten doen. Het wijkt af van het algemene beleid tot nu toe, maar het zal niet de eerste uitzondering zijn. En het is tenslotte blackfridayweek. Nog niks ontvangen overigens.

Ook voor mij was het niet echt duidelijk van die gratis zenderpakketten voor 3 maanden. Slechte informatie van KPN wat dat betreft. Teleurstellend zo'n kadootje wat je dus zelf betaalt. 😒

 

Reputatie 7
Badge +24

Geen idee of dit voor iedere klant geldt. Maar ik dacht ik deel het hier want is veel behoefte aan onder bestaande klanten. En waarom zou KPN dit niet versturen? Als ze dat niet van plan zijn, hadden ze dit aanbod niet moeten doen. Het wijkt af van het algemene beleid tot nu toe, maar het zal niet de eerste uitzondering zijn. En het is tenslotte blackfridayweek. Nog niks ontvangen overigens.

En ... @Tanoor de SuperWiFi's al ontvangen? 

Reputatie 4
Badge +3

Nee

Reputatie 4
Badge +3

Gebeld met KPN hoe het zit:

Bestaande klanten krijgen geen gratis wifipunten. 
Zijn ze wel toegezegd in de bestelling? Dat is dan een fout en je krijgt ze nog steeds niet.

Je kan het bewijzen? Ik geloof je zo ook wel maar je gaat ze niet krijgen.

En daarmee is de kous af voor KPN.

 

 

 

Reputatie 7
Badge +24

Gebeld met KPN hoe het zit:

Bestaande klanten krijgen geen gratis wifipunten. 
Zijn ze wel toegezegd in de bestelling? Dat is dan een fout en je krijgt ze nog steeds niet.

Je kan het bewijzen? Ik geloof je zo ook wel maar je gaat ze niet krijgen.

En daarmee is de kous af voor KPN.

Ok. Duidelijk. 

Er waren hier op het forum vorige week mensen die melden dat ze een mail gekregen hadden met het aanbod van gratis SuperWiFi's. Ik begin me nu af te vragen of die mensen ze wel krijgen...

Reputatie 4
Badge +3

Dat zou ik ook wel willen weten, ik voel me best wel genaaid door KPN.

Als dit op grotere schaal gebeurt wordt het nog kwalijker.

Alleen doe je er niks aan, met meerderen misschien wel.

Reputatie 7
Badge +24

Dat zou ik ook wel willen weten, ik voel me best wel genaaid door KPN.

Als dit op grotere schaal gebeurd wordt het nog kwalijker.

Alleen doe je er niks aan, met meerderen misschien wel.

Ik dacht eigenlijk dat u zo'n mail misschien ook gehad heeft (maar misschien gemist, niet gezien). En daarom ook zo'n zelfde melding / mogelijkheid om ze te bestellen in MijnKPN zag.

Reputatie 4
Badge +3

Ik heb geen mail gezien, ook niet over de 3 maanden gratis extra zender.

Ik zag de “aanbiedingen” bij het inloggen in MijnKPN.

 

Reputatie 4
Badge +3

Update:

Ik ben net gebeld door KPN, ze hadden de indruk dat ik niet tevreden was.

Het hele verhaal gedaan, de aangeboden oplossing is € 100 voor de superwifi's betalen en daarnaast 6 maanden € 15 korting op een nieuw jaar abonnement. Netto dan € 10 voor de superwifi's.

Dat aanbod geaccepteerd.