Vraag

Gratis zenderpakket opzeggen lukt niet

  • 22 juni 2021
  • 12 reacties
  • 82 keer bekeken

Goedenavond,

 

ik probeer nu al een tijdje om mijn zenderpakketten te wijzigen, in de app lukt het niet, via een webbrowser lukt het niet en via de televisie staat er dat “in behandeling/dit kan tien minuten duren” Na tien minuten en langer kan ik niet “klikken” op pakket opzeggen.

Ondertussen is de “gratis”periode afgelopen en kreeg ik een dubbele rekening omdat ik niet op tijd heb kunnen opzeggen….


12 reacties

Reputatie 7
Badge +18

Hoi @Niels1974, welkom op ons forum!
Ik kijk graag even met je mee waarom het niet lukt je zenderpakket op te zeggen.

Kun je je gegevens invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd?

Ik heb ze grotendeels ingevuld

Reputatie 7
Badge +18

Bedankt voor je gegevens @Niels1974, ik heb de oorzaak gevonden. Er stond nog een oudere order open. Deze moet er eerst uit voordat we de zenderpakketten op kunnen zeggen. Dit kan ik zelf niet repareren dus heb ik een ticket voor mijn collega's aangemaakt.
Hier kan momenteel helaas even overheen gaan maar deze kosten zullen we zowiezo vergoeden!
Ik hou dit zelf ook even in de gaten maar mocht je een bevestiging krijgen van het opzeggen van de pakketten trek dan vooral aan de bel want dan maak ik de vergoeding meteen in orde. Helaas kan ik de vergoeding pas indienen als de pakketten ook daadwerkelijk opgezegd zijn.

Dank tot zover, ik zal het vervolg hier posten

Reputatie 7
Badge +18

Hoi @Niels1974, ik wilde je nog even laten weten dat we voor je bezig zijn.
Als het goed is word de openstaande order 10-07 afgemeld en kunnen we daarna je zenderpakketten opzeggen.

Top, zal laten weten wanneer het gelukt is..Bvd

Reputatie 7
Badge +18

Hoi @Niels1974, ik zie dat het helaas nog niet opgelost is dus ik ga er weer even achteraan. Ik hou je op de hoogte!

Is het al gelukt?

Reputatie 7
Badge +18

Goedemiddag @Niels1974, helaas nog niet. Mijn collega's zijn er nog mee bezig!

Wordt nu toch echt vervelend…”Klantenservice” gebeld en het enige wat ze me kon vertellen was dat “het in behandeling is…”Zijn nu een maand verder en ik kan 1  nog geen gebruik maken van mijn glasvezel en 2 ik kan nog steeds die pakketten niet uitzetten wat me elke maand een dubbel bedrag kost….

Reputatie 7
Badge +18

Hoi @Niels1974, het probleem is nog steeds niet opgelost inderdaad. Ik heb de vraag uit staan of we al een verwachte oplostermijn hebben.

Weer een week verder,wat is nu het probleem want dat kan niemand me vertellen?

Reageer