Beantwoord

Gratis zenderpakket opzeggen lukt niet

  • 22 June 2021
  • 28 reacties
  • 210 keer bekeken

Goedenavond,

 

ik probeer nu al een tijdje om mijn zenderpakketten te wijzigen, in de app lukt het niet, via een webbrowser lukt het niet en via de televisie staat er dat “in behandeling/dit kan tien minuten duren” Na tien minuten en langer kan ik niet “klikken” op pakket opzeggen.

Ondertussen is de “gratis”periode afgelopen en kreeg ik een dubbele rekening omdat ik niet op tijd heb kunnen opzeggen….

icon

Beste antwoord door Thomas van KPN 23 June 2021, 13:46

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

28 reacties

Reputatie 7
Badge +20

Hoi @Niels1974, welkom op ons forum!
Ik kijk graag even met je mee waarom het niet lukt je zenderpakket op te zeggen.

Kun je je gegevens invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd?

Ik heb ze grotendeels ingevuld

Reputatie 7
Badge +20

Bedankt voor je gegevens @Niels1974, ik heb de oorzaak gevonden. Er stond nog een oudere order open. Deze moet er eerst uit voordat we de zenderpakketten op kunnen zeggen. Dit kan ik zelf niet repareren dus heb ik een ticket voor mijn collega's aangemaakt.
Hier kan momenteel helaas even overheen gaan maar deze kosten zullen we zowiezo vergoeden!
Ik hou dit zelf ook even in de gaten maar mocht je een bevestiging krijgen van het opzeggen van de pakketten trek dan vooral aan de bel want dan maak ik de vergoeding meteen in orde. Helaas kan ik de vergoeding pas indienen als de pakketten ook daadwerkelijk opgezegd zijn.

Dank tot zover, ik zal het vervolg hier posten

Reputatie 7
Badge +20

Hoi @Niels1974, ik wilde je nog even laten weten dat we voor je bezig zijn.
Als het goed is word de openstaande order 10-07 afgemeld en kunnen we daarna je zenderpakketten opzeggen.

Top, zal laten weten wanneer het gelukt is..Bvd

Reputatie 7
Badge +20

Hoi @Niels1974, ik zie dat het helaas nog niet opgelost is dus ik ga er weer even achteraan. Ik hou je op de hoogte!

Is het al gelukt?

Reputatie 7
Badge +20

Goedemiddag @Niels1974, helaas nog niet. Mijn collega's zijn er nog mee bezig!

Wordt nu toch echt vervelend…”Klantenservice” gebeld en het enige wat ze me kon vertellen was dat “het in behandeling is…”Zijn nu een maand verder en ik kan 1  nog geen gebruik maken van mijn glasvezel en 2 ik kan nog steeds die pakketten niet uitzetten wat me elke maand een dubbel bedrag kost….

Reputatie 7
Badge +20

Hoi @Niels1974, het probleem is nog steeds niet opgelost inderdaad. Ik heb de vraag uit staan of we al een verwachte oplostermijn hebben.

Weer een week verder,wat is nu het probleem want dat kan niemand me vertellen?

Reputatie 7
Badge +20

Hoi Niels, de oorzaak is dat de oude order nog vastzit in het systeem. Helaas is dit nogal complex om weer goed te krijgen dus moet dit via een speciale afdeling.
Zij hebben dit nog steeds in behandeling en we gaan het rechtzetten maar ik heb helaas nog geen concrete informatie wanneer dat precies gaat gebeuren.

Bedankt voor je antwoord wachten maar weer even af…

Reputatie 7
Badge +20

Goedemorgen Niels, ik heb mijn collega's zojuist weer om een update gevraagd. Zodra ik reactie heb hoor je van me!

Reputatie 7
Badge +20

Goedemiddag @Niels1974, ik heb reactie van mijn collega's.
Bij de wijziging van het zenderpakket is ook een wijziging ingegaan om je over te zetten op de glasvezelaansluiting.
Dit is waar het systeem nu op wacht om de wijziging verder uit te voeren.
In principe kun je dit zelf doen door je experiabox aan te sluiten op het glasvezelkastje.

In praktijk kan het nog wel eens ingewikkelder zijn en kunnen we hier ook een gratis monteur voor inplannen.
Als je graag de monteur hebt, wanneer heeft dan je voorkeur?

Je kunt deze ook in laten plannen bij mijn collega's op 0800-0402 of via de chat op www.kpn.com/service. Dat is soms even wat makkelijker

Top , graag een monteur dan we zijn elke dag thuis dus laat maar weten wanneer, bedankt alvast.

Reputatie 7
Badge +20

Ik heb de monteur ingepland op het eerstvolgende moment, dat is morgenmiddag 31-08-2021 tussen 13:00 en 15:00.
Laat me vooral even weten hoe het afloopt dan maak ik de rest in orde!

Kan het vanaf 15:00?

Reputatie 7
Badge +20

Ik kan deze helaas niet meer verzetten :frowning2:

Reputatie 7
Badge +20

Goedemiddag @Niels1974, ik zie dat alles weer in de knoop zit. Wat een gedoe zeg!
Mijn collega heeft dit eergisteren al doorgezet maar ik heb de vraag ook nog een keer bij mijn collega's neergelegd.
Ik kom hierop terug!

Weet niet wat er aan de hand is bij jullie, maar loopt niet echt soepel geloof ik.Gaat de geplande monteursafspraak wel door?

Reputatie 7
Badge +20

Dit gaat niet helemaal soepel inderdaad!
De afspraak gaat inderdaad nog even niet door. 

Dus concreet, wat is er precies aan de hand en wat is er zo moeilijk dat het al maanden duurt?

Reputatie 7
Badge +20

Er spelen eigenlijk twee dingen, de omzetting naar glasvezel had niet vanzelf bij de wijziging van het zenderpakket in moeten komen, dat zou al tot onnodige vertraging leiden.
Daar komt bovenop dat het niet lukt om de monteur goed in te plannen. Wat daar specifiek de oorzaak van is zijn mijn collega's nu aan het uitzoeken.
De combinatie hier is nogal een ongelukkig en dat maakt het allemaal wat complex en langzaam