Beantwoord

grey's anatomy seizoen 15 in Pluspakket?

  • 3 July 2019
  • 17 reacties
  • 3471 keer bekeken

Komt seizoen 15 van Greys Anatomy ook in het pluspakket? En zo ja, wanneer kan ik deze verwachten?
icon

Beste antwoord door Paul van KPN 3 July 2019, 11:30

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

17 reacties

Reputatie 7
Badge +25
Hi Petra, welkom! Dat is wel de bedoeling inderdaad. Seizoen 15 is net klaar in Amerika volgens mij. Als ik een gok mag wagen dan zou het begin 2020 zijn. Houd er rekening mee dat ik hier geen beloftes op kan doen, want er kunnen altijd dingen veranderen in een half jaar. Grey's Anatomy zal trouwens per 06-07 komen te vervallen bij ons, en t.z.t. weer terugkomen (en dan dus hopelijk met S15). Ben je helemaal bij?
Seizoen 15 is al op net5 geweest.
Maar ik ga t begin 2020 in de gaten houden.
Thx
Reputatie 7
Badge +25
Seizoen 15 is al op net5 geweest.
Maar ik ga t begin 2020 in de gaten houden.
Thx

O ja, dat is waar ook. Net5 heeft het uitgezonden. Prima, mocht je tegen die tijd vragen hebben hierover, trek me dan vooral even aan de mouw, 🙂
Hoi, ik hoor vandaag ineens dat grey's anatomy komt te vervallen!! En ik ben bij eind seizoen 12.. .😱😭. Is het ook al bekend wanneer alles dan weer terug komt? Ik vind het eigenlijk raar dat de verval datum niet meer bij de serie staat, of staat dat wel ergens?. Anders had ik er rekening mee kunnen houden...
Ik zit net middenin seizoen 10 van grey's anatomy, wil net verder kijken., maar staat er niet meer tussen.... Komt dat wel weer terug? Jammer
Met Grey's is het de laatste paar jaar ongeveer 6 maanden op en 6 maanden af. Komt zeker wel weer terug medio februari/maart.
Reputatie 7
Badge +25
Hoi, ik hoor vandaag ineens dat grey's anatomy komt te vervallen!! En ik ben bij eind seizoen 12.. .😱😭. Is het ook al bekend wanneer alles dan weer terug komt? Ik vind het eigenlijk raar dat de verval datum niet meer bij de serie staat, of staat dat wel ergens?. Anders had ik er rekening mee kunnen houden...
Hi @MandyEvaleyDayn en @Mscholing! Vrijwel alle series van ABC (Grey's, Criminal Minds, Castle, Scandal, etc.) zijn ongeveer een half jaar beschikbaar, en dan ongeveer een half jaar niet. Bij Grey's is het de afgelopen tijd zo geweest dan na dat halve jaar het nieuwe seizoen wordt toegevoegd. Ik kan er geen beloftes over doen (want er kan veel in een half jaar veranderen), maar dat is de trend. Als je vragen hebt over specifieke andere series/films, laat het vooral weten.
ik ben net terug van vakantie eventjes tijd voor mijzelf en ik zoek grey's op kan ik deze nergens vinden dat is echt balen nu lees ik dat hij vermoedelijk er weer is over een half jaar kan er geen menu keuze komen bij jullie abonneehouders welke serie ze willen zien of zet een datum erbij tot wanneer je ze kan kijken dat ver komt teleur stellingen
of zet een datum erbij tot wanneer je ze kan kijken dat ver komt teleur stellingen
@HerRiek
Exact! Maar omdat de houdbaarheidsdatum er nu niet staat zet Paul dat in dit topic per maand.
Toen ik 'Once upon a time' volgde, stond daar netjes bij dat het beschikbaar was t/m datum. Bij "Grey's anatomy' stond dat er niet bij, dus het was wel een hele nare verassing dat die opeens zomaar weg is. Ik ga zeker niet elke keer op dit forum kijken welke serie erbij komt of weg gaat. Kan dat niet gewoon bij alle series weergegeven worden, zodat ik weet of het uberhaupt de moeite is om eraan te gaan beginnen? Ik hoop zeker dat Grey's Anatomy weer terug komt, want dat is de enige serie die ik volg uit het pakket.
Toen ik 'Once upon a time' volgde, stond daar netjes bij dat het beschikbaar was t/m datum.
Klopt. Met de oude menu-indeling was dat het geval.
Het was ook voor ons Super-users en de KPN moderators van het forum een wat (onaangename) verrassing dat dat was vergeten (?) in het nieuwe Pluspakket on demand-menu.

Vandaar dat Paul een topic is gestart waar in wordt vermeld wat er die maand, en het begin van de volgende maand, vervalt.

Ik ga zeker niet elke keer op dit forum kijken welke serie erbij komt of weg gaat.
Dat hoef je dus maar 1 X per maand te doen; als de maand begint. En je weet het voor de hele maand. Grey's was daar al 2 maanden van te voren aangekondigt omdat het zo'n populaire serie is en er zoveel seizoenen on line zijn/waren.

Grey's zal vanaf ca. half januari weer beschikbaar zijn bij KPN en Ziggo. Hopelijk dan ook met seizoen 15.
Reputatie 7
Badge +25
Wat Peter aangeeft klopt als een bus.

Kleine aanvulling: als je naar Menu - On Demand gaat, en dan niet kiest voor Pluspakket, maar voor Series, dan heb je nog de oude stijl waar wel de einddatum in staat...

Ik zit midden in seizoen 15.....wil vandaag verder kijken..... En weg is grey's anatomy...... Hoe kan dit plots? Waar kan ik het nu verder kijken? 

Dat had ik vorig jaar ook. In januari stond de hele serie met het nieuwe seizoen er weer op. Met een beetje geluk doen ze dat komende januari ook weer. 

@Gitta

Alle seizoenen mogen alleen van januari t/m ca. juni aangeboden worden (6 maanden). Dit is al enkele jaren het geval. Dus ongetwijfeld kun je in januari weer verder kijken.

De vervaldatum stond ook bij alle afleveringen, maar dat heb je kennelijk ff gemist.

Vervaldatum was "tot 6 juli". Vandaag zou hij dus nog beschikbaar moeten zijn. 

Reputatie 7
Badge +25

Hi all, Grey's is inderdaad weer komen te vervallen helaas. Per 5 juli. Ik lees hier en daar dat jullie verschillende data zagen. Kan ik niet meer checken natuurlijk, maar ik zal dat signaal doorgeven. Dit zou niet moeten gebeuren natuurlijk.