Beantwoord

Grey's anatomy uit pluspakket on demand

• 2 april 2017
  • 17 reacties
  • 2750 keer bekeken

1. waarom is gre's anatomy zonder aankondiging plotseling uit het pluspakket on demand gehaald?
2. waarom is dat zonder enige aankondiging gebeurd?
icon

Beste antwoord door Paul_ 3 april 2017, 12:43

Hoi @Blanky en @IlseLaterveer, welkom op het forum. Balen dat de serie weg is. Dit komt doordat de licentie is verlopen om die serie aan te mogen bieden. Er staat echter wel een datum bij in het menu. In het venster rechtsboven staat: "Te huren tot: xx-xx-xx". Dat maakt het natuurlijk niet minder vervelend maar ik kan er helaas niets aan veranderen. Geeft dit antwoord op jullie vraag?
Bekijk origineel

17 reacties

Reputatie 7
Aanvulling op Paul:
Bij elke serie is bij ELKE aflevering de houdbaarheidsdatum van dat hele seizoen te zien:

Dus punt 2 gaat m.i. niet op.
Reputatie 7
Badge +22
Goed nieuws, @Blanky, @IlseLaterveer, @Mascchaa! Sinds 1 januari is Grey's Anatomy weer te bekijken via ons Pluspakket. 🙂 Tot 30 juni 2018 kan er weer genoten worden van deze serie!
Reputatie 7
Badge +23
Hoi @Blanky en @IlseLaterveer, welkom op het forum. Balen dat de serie weg is. Dit komt doordat de licentie is verlopen om die serie aan te mogen bieden. Er staat echter wel een datum bij in het menu. In het venster rechtsboven staat: "Te huren tot: xx-xx-xx". Dat maakt het natuurlijk niet minder vervelend maar ik kan er helaas niets aan veranderen. Geeft dit antwoord op jullie vraag?
Reputatie 7
Badge +23
Thanks Peter! Altijd handig zo'n fotootje. 🙂
Reputatie 7
Badge +23
Komt greys anatomy nog terug? Dit was juist een van de weinige reden dat ik plus pakket heb.. vrijdag nog gekeken en nu stom verbaasd dat die weg is:(
Hey @Mascchaa, snap ik. Vooral als je die datum niet hebt zien staan. Ik kan je niet met 100% zekerheid zeggen of ie terugkomt of niet maar ga er maar niet van uit. Sowieso niet op korte termijn.
Reputatie 7
Badge +23
Ik was er eergister aan begonnen en nu ook ineens weg? iemand enig idee wanneer het weer te bekijken is?
Hi Ilse! Eerder op in dit topic staat uitgelegd waar je kan zien tot wanneer een serie/film te zien is. maar dat het niet minder vervelend natuurlijk. De licentie is inderdaad weer verlopen dus mogen we Grey's anatomy niet meer aanbieden helaas.

Komt de serie weer terug? Ja, dat lijkt me zeer waarschijnlijk echter houd er rekening mee dat dat niet binnenkort zal zijn. Ik kan je helaas (nog) niet vertellen wanneer dat zal zijn.
Reputatie 7
Ook bij Ziggo was per 31 maart de licentie verlopen. Ik neem dus aan dat het een datum gesteld was door de aanbieder van de serie.
Uit een ander topic weten we dat de serie precies een jaar geleden ook verdween, en er dus eerder ook was. Er is dus zeker kans dat ie weer komt.
Ik zag 'm wel gisteren in de TV GIDS langs komen. Op NET5.

En nogmaals: bij de series (en films) staat áltijd de einddatum vermeld, zie screenshot uit eerdere reactie van mij in dit topic.
Reputatie 7
De vorige keer duurde het 9 maanden. Het stopte 31 maart 2017 en kwam weer terug 3 jan. j.l. Hij is dus 6 maanden beschikbaar geweest. Bij elke aflevering staat TOT wanneer een serie beschikbaar is.
Als we weer uit gaan van 9 maanden dan kunnen kijkers van KPN (én Ziggo) in april 2019 weer over de serie beschikken 😉 . . .
Op DVD kosten de seizoen gem. € 30 per seizoen . . . Dus niet echt een alternatief met 13 seizoenen.
En juist vanwege die beschikbaarheid op DVD mogen series niet eindeloos beschikbaar zijn/blijven.
Reputatie 7
Badge +17
Goed nieuws, @Blanky, @IlseLaterveer, @Mascchaa! Sinds 1 januari is Grey's Anatomy weer te bekijken via ons Pluspakket. 🙂 Tot 30 juni 2018 kan er weer genoten worden van deze serie!

Ja , totvandaag ik wil nu weer verder kijken waar ik gisteren gebleven was en het is er weer af
Heb je eventueel Videoland-pakket? Daar heb je seizoen 1 t/m 13. Het kost € 8,99 p.m. en je hebt veel meer series zoals Cobra 11 en Moordvrouw. En ook RTL programma's die je vooruit kan kijken. (zonder reclame)
Reputatie 7
Badge +15
Dat is onbekend, met enige regelmaat worden licenties ingekocht maar dit soort gegevens worden niet bekend gemaakt voordat het publiek toegankelijk is (Dit gezien het toch concurentiegevoellig is).
Erg vreemd. Ook bij videoland is hij op hetzelfde moment verdwenen.
1. waarom is gre's anatomy zonder aankondiging plotseling uit het pluspakket on demand gehaald?
2. waarom is dat zonder enige aankondiging gebeurd?
1. dat vraag ik me dus ook net af.
2. Ik was een maand van pakket gewisseld en nu is het weg, waarom 😞
Komt greys anatomy nog terug? Dit was juist een van de weinige reden dat ik plus pakket heb.. vrijdag nog gekeken en nu stom verbaasd dat die weg is:(

Ja , totvandaag ik wil nu weer verder kijken waar ik gisteren gebleven was en het is er weer af
Helaas te laat begonnen met Grey's. Nog 2,5 dag dan er weer af??? Zijn pas bij seizoen 7
Ik was er eergister aan begonnen en nu ook ineens weg? iemand enig idee wanneer het weer te bekijken is?

Reageer