Beantwoord

Grey's Anatomy verdwenen

• 30 juni 2018
  • 30 reacties
  • 4557 keer bekeken

Vanmorgen nog zitten kijken en nu issie eraf (pluspakket). Waarom

Admin: verzameltopic voor alle berichten aangemaakt
icon

Beste antwoord door Erik_ 3 juli 2018, 11:09

Goedemorgen! Zoals Peter al aangeeft hebben de films en series die On Demand te zien zijn, allemaal een datum tot wanneer ze beschikbaar zijn. Je ziet dit terug als je op de aflevering of film staat die je wilt kijken. Bovenaan in het scherm staat dan een blauw blok met informatie over de aflevering of serie. Rechtsboven in de hoek staat de datum tot wanneer het beschikbaar is.

Specifiek wat Grey's Anatomy betreft was deze te zien tot 1 juli. Wel zien we dat deze over het algemeen zes maanden te zien is, en dan weer een maand of zes niet. Dus ik verwacht dat jullie in januari 2019 verder kunnen. Afhankelijk van waar je was gebleven kun je ook op tv verder kijken. RTL Lounge zendt op het moment seizoen 10 uit. Seizoen 11 vind je op Net 5 en SBS9.
Bekijk origineel

30 reacties

Goedenavond, wij wilden zojuist verder gaan kijken met Grey’s, maar helaas zagen wij de serie niet meer in het Pluspakket staan. Is hij eruit gehaald, en zo ja, komt hij ook (binnenkort) weer terug?
Hier helaas hetzelfde probleem. Vanmorgen nog een aflevering gezien en nu is ie niet meer te vinden.
Hoi, eerder vanavond heb ik nog enkele afleveringen gekeken van Grey's Anatomy, maar nu is het ineens verdwenen! ☹
Goedemorgen,
Jammer dat Grey Anatomy weg gehaald is van Pluspakket.
Wou het gisteren 30 juni 2018 kijken(kon niet slapen door de warmte) zag dat hij niet meer bij Pluspakket als serie staat.
Jammer een geweldige serie vind ik dat...... kon helaas de laatste van af serie 9 tot 12, 13 niet meer kijken.

Mvg,
Een fan van Grey Anatomy

Goedemorgen,

Licentie van Grey's is niet verlengt? Of komt seizoen 14 erbij.
Zo jammer als je midden in seizoen 10 zit en alles wordt er weer afgehaald.

Mvg Bianca
Ben een paar weken geleden begonnen met Grey’s anatomy, hiervoor ook Videoland aangeschaft. Nu aangekomen bij seizoen 9 blijkt de serie verwijderd. Waarom?
Voor mij reden om lidmaatschap weer op te gaan zeggen.
Wat jammer dat Greys anatomy uit het pluspakket gehaald is, is dit weer een licensie kwestie en komt de serie nog terug?
Reputatie 7
Desiree. Bij iedere aflevering (alle seizoenen) stond dat de serie tot 30 juni beschikbaar was. De rechten voor beschikbaar stellen zijn nu verlopen. Had je geen pluspakket? Daar zat het ook bij, ook tot gisteren.
Er is nog zoveel meer leuks in Videoland.

De serie gaat vast wel een comeback maken. Ik denk maar zo dat ie er volgend voorjaar weer bij is. Hij is een half jaar beschikbaar geweest overigens.
Helaas heb ik niet gezien dat het zou stoppen, daarom kwam het nogal onverwachts. Niks aan te doen
En nu is Grey’s anatomie ineens weg ?

Daar heb ik toch zo’n hekel aan. Ben bijna bij seizoen 9 en pief WEG serie.......

Admin: bericht samengevoegd met verzameltopic
Reputatie 7
Al sinds 3 januari, toen het online kwam, stond er bij álle afleveringen beschikbaar tot 30 juni . . .
Is er nog een mogelijkheid dat de serie opnieuw beschikbaar komt dit jaar?
Reputatie 7
Is er nog een mogelijkheid dat de serie opnieuw beschikbaar komt dit jaar?Dat lijkt me niet. In een ander topic over Grey's anatomy, dat indertijd gestart is toen het TOEN verdween reageerde in zojuist met:
De vorige keer duurde het 9 maanden. Het stopte 31 maart 2017 en kwam weer terug 3 jan. j.l. Hij is dus 6 maanden beschikbaar geweest. Bij elke aflevering staat TOT wanneer een serie beschikbaar is.
Als we weer uit gaan van 9 maanden dan kunnen kijkers van KPN (én Ziggo) in april 2019 weer over de serie beschikken 😉 . . .
Op DVD kosten de seizoen gem. € 30 per seizoen . . . Dus niet echt een alternatief met 13 seizoenen.
En juist vanwege die beschikbaarheid op DVD mogen series niet eindeloos beschikbaar zijn/blijven.

Het is de maatschappij die het beschikbaar moet stellen. Ook bij Ziggo on demand was ie van 3 jan. j.l. tot afg. 30 juni te kijken. Ook daar teleurgestelde reacties op 't forum.
Pff 2 weken geleden begonnen met deze serie.. ik heb echt helemaal gemist dat deze na 30 juni niet meer beschikbaar zou zijn.. beetje jammer!
Ik heb nooit ergens zien staan dat het tot 30/6 werd aangeboden. Baal ook ongelooflijk. Zit ziek thuis en kan niets anders, was bij seizoen 10afl 16.
Reputatie 7
Rechtsboven bij élke aflevering v.e. serie en élke film wordt de 'te huren tot ...' datum vermeld. Bij een aflevering v.e. serie geldt dat voor de serie. Ik kan bevestigen dat dit bij Grey's ook het geval was.

Hoe kan het dat ineens Greys Anatomy van Videoland af is.
Ik zit er vol in heb Videoland afgesloten vanwege Greys Anatomy en ineens terwijl ik er midden in zit is hij eruit.
Ik had eerst het plus pakket van KPN ennkeek graag naar E channel hup uit plus pakket ...daar gingen mijn series nu gestopt met plus pakket. Heb ik videoland genomen ben aan greys Anatomy ven in seizoen 5 hup ook deze per 3o juni van de buis gehaald???????

Admin: bericht samengevoegd met verzameltopic
Reputatie 7
Badge +27
Goedemorgen! Zoals Peter al aangeeft hebben de films en series die On Demand te zien zijn, allemaal een datum tot wanneer ze beschikbaar zijn. Je ziet dit terug als je op de aflevering of film staat die je wilt kijken. Bovenaan in het scherm staat dan een blauw blok met informatie over de aflevering of serie. Rechtsboven in de hoek staat de datum tot wanneer het beschikbaar is.

Specifiek wat Grey's Anatomy betreft was deze te zien tot 1 juli. Wel zien we dat deze over het algemeen zes maanden te zien is, en dan weer een maand of zes niet. Dus ik verwacht dat jullie in januari 2019 verder kunnen. Afhankelijk van waar je was gebleven kun je ook op tv verder kijken. RTL Lounge zendt op het moment seizoen 10 uit. Seizoen 11 vind je op Net 5 en SBS9.
Reputatie 7
Badge +27
Hallo allemaal!

Goed nieuws: Grey's Anatomy is per vandaag weer terug! Jullie kunnen kijken naar seizoen 1 t/m 14.

Op het moment zijn de data tot wanneer een serie beschikbaar is niet zichtbaar, maar ik kan jullie al wel vast vertellen dat seizoen 1 t/m 13 te zien zijn t/m 5 juli 2019. Seizoen 14 is te zien t/m 15 juni 2019. Het is mogelijk dat deze data nog veranderen, maar gezien vorige jaren verwacht ik dat niet.
Hallo Erik,

ik kan Grey’s Anatomy helaas niet vinden in de On Demand onder series. Ook als ik via zoeken probeer, vind ik Grey’s Anatomy niet.

is het toch nog niet beschikbaar, of zoek ik verkeerd?

groet Esther
Reputatie 4
Badge +4
@Esther H. Hier is een abonnement op het Pluspakket voor nodig.
@Spacestar Ja dat begrijp ik! Dat abonnement heb ik ook, maar nog geen Grey’s Anatomy!

Wel tal van films en andere series, maar wil nu net het liefst Grey’s zien!
Reputatie 4
Badge +4
@Esther H. Dan zal het morgen wel in uw lijst beschikbaar komen. Even geduld en dan lekker kijken/bingewatchen.
Top, ik wacht het af! Bedankt voor uw reactie!

Reageer