Beantwoord

Grey's Anatomy wordt van Videoland gehaald

  • 10 July 2019
  • 9 reacties
  • 4315 keer bekeken

Beste,
Na het kijken van Grey's Anatomy op Videoland, waren wij mooi bij seizoen 9 van de 14 bezig. Nu word deze serie gewoon van Videoland gehaald.

Maar je begrijpt wel dat wij deze willen afkijken. Kan hier iets aan gedaan worden toevallig..?

Mvg Michael

Admin: titel van je bericht aangevuld ter verduidelijking
icon

Beste antwoord door PeterG 10 July 2019, 21:24

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

9 reacties

Bij alle Nederlandse providers, ook on demand bij Ziggo, is Grey's elk jaar beschikbaar van medio januari tot medio juli. Je kunt dus in januari weer verder kijken.
Oke vreemde situatie. Hopelijk in Januari weer dan inderdaad
Reputatie 7
Badge +22
Beste @Michael90

Dit heeft te maken met de licentie van de serie, het is niet aan KPN om hem eraf te halen, maar aan de makers van Grey's Anatomy. KPN kan weer een nieuwe licentie aanvragen voor Grey's Anatomy, en daarna is deze weer te bekijken. 😉
Reputatie 7
Badge +30
Ha @Michael90, welkom! Dat wordt lekker van de zomer genieten en vervolgens in de winter weer voor de tv kruipen! 😉. Mocht je in de tussentijd toch nog wat tips voor series willen, bekijk dan dat topic eens.
Aangezien het via Videoland gaat staat KPN erbuiten dit zit bij RTL/Videoland. Het zal best terugkomen hoewel de kans blijft dat dit niet gebeurd. Als een andere aanbieder exclusieviteit bedingt.
Reputatie 7
Badge +22
Aangezien het via Videoland gaat staat KPN erbuiten dit zit bij RTL/Videoland. Het zal best terugkomen hoewel de kans blijft dat dit niet gebeurd. Als een andere aanbieder exclusieviteit bedingt.
Ik kan me herinneren dat het ook op Pluspakket On Demand is geplaatst. En niet op Videoland, Paul_ had dit gemeld: Alles over het Pluspakket (On Demand) 😉
Klopt, Dennis.
Videoland en Pluspakket on demand lopen voor Grey's steeds exact synchroon qua publicatie data. Gelijk ook aan Ziggo Movies & Series (X)L on demand; precies dezelfde periode steeds.

Ong. begin januari tot begin juli elk jaar.

Aangezien het via Videoland gaat staat KPN erbuiten dit zit bij RTL/Videoland. Het zal best terugkomen hoewel de kans blijft dat dit niet gebeurd. Als een andere aanbieder exclusieviteit bedingt.Ik kan me herinneren dat het ook op Pluspakket On Demand is geplaatst. En niet op Videoland, Paul_ had dit gemeld: Alles over het Pluspakket (On Demand) ;)

Dat klopt dat het ook via het pluspakket is te zien de vraag gaat over Videoland en die licentie overeenkomst staat los van de anderen. Tenzij de naam videoland fout is gebruikt wel opvallend dat het parralel loopt.
Reputatie 7
Badge +22
Dat klopt dat het ook via het pluspakket is te zien de vraag gaat over Videoland en die licentie overeenkomst staat los van de anderen. Tenzij de naam videoland fout is gebruikt wel opvallend dat het parralel loopt.
Aha oké, dat bedoel je. Nu is het me duidelijk wat je bedoeld.