Vraag

Grijze banen in overzicht Zenders

• 20 juli 2017
  • 4 reacties
  • 107 keer bekeken

Bij het overzicht van de zenders van het basispakket heb ik de zenders 53 en 54 ook in de lijst van de beschikbare zenders. Deze behoren niet tot het basispakket maar deze zijn niet te verwijderen uit deze lijst. Deze zijn niet zichtbaar in de "kruisjes" list.
Vorig jaar een gelijkwaardige situatie waarbij de verstoring hersteld is op een goede wijze.

Nu bij navraag van ingediende klacht van 5 juli, na 3 weken, ter zijde geschoven met: niet van belang.
Toen toegezegd dat ik een reactie zou kunnen verwachten op

Admin: topic verplaatst naar juiste categorie

4 reacties

Reputatie 7
Klopt. Het is al meer dan een jaar niet mogelijk zenders die grijs aangegeven staan in de Gids te verwijderen via "zenders verbergen". Overigens staan de "grijze" zenders dan weer niet in de zenderlijst via de OK-knop.

We adviseren dan ook voor het moment een eigen zenderlijst te maken middels "zenderslijst instellingen".

Deze lijst vervolgens activeren doe je als volgt:
Tijdens tv kijken op de blauwe knop drukken. Kies voor [Andere zenderlijst]. Wijst zich verder zelf mijns inziens.
Reputatie 7
Badge +22
Hoi J.H.Groenendijk, welkom op het forum! Ik kan me voorstellen dat je deze 'grijze' zenders graag wilt verbergen. In de huidige firmware is het helaas niet mogelijk zenders te verbergen die niet in je abonnement zitten. Als het goed is, zit deze mogelijkheid wel weer in de volgende update die binnen enkele weken wordt uitgerold.

Peter geeft voor nu een goede tip: een eigen zenderlijst 🙂
Reputatie 7
Als het goed is, zit deze mogelijkheid wel weer in de volgende update die binnen enkele weken wordt uitgerold.Bedoel je de update die vanaf gisteren uitgerold wordt, of die van volgende maand?
Reputatie 7
...In de huidige firmware is het helaas niet mogelijk zenders te verbergen die niet in je abonnement zitten. Als het goed is, zit deze mogelijkheid wel weer in de volgende update die binnen enkele weken wordt uitgerold...Zenders waar je niet op geabonneerd bent zijn helemaal niet zichtbaar, uitgezonderd de Fox Sports zenders die dan ook grijs getoond worden. Ook met de nieuwe firmware versie (versie 7.0.27_5) blijkt het niet mogelijk om de Fox Sports zenders te verbergen. 🙁

Reageer