Beantwoord

Grootte KPN ITV app op windows 10 surface

• 21 september 2017
  • 4 reacties
  • 335 keer bekeken

Ik draai de KPN itv app op mijn windows surface. Mijn Surface heeft een SSD schijf van 128 gig. Deze loopt aardig vol en in mijn speurtocht ruimte vrij te maken zie ik de de KPN itv app 28 gig aan ruimte inneemt.

Is dit te verkleinen? Lijkt mij erg veel.

MvrGr

Erik Heemskerk
icon

Beste antwoord door Humpsie 26 september 2017, 11:10

Ik heb de app gedeinstalleerd en vervolgens opnieuw geïnstalleerd. De installatie is nu maar 12 Mb groot. Ben benieuwd of dit nu laag blijft of na verloop van tijd weer hard gaat oplopen.
Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +22
Hoi Erik, welkom op het forum! 28 GB lijkt mij inderdaad wat veel. Heb je de app al eens verwijderd en opnieuw geïnstalleerd?

Kun je ook eens testen of je met je browser via www.itvonline.nl of www.interactievetv.nl kunt kijken?
Reputatie 4
Dit probleem heb ik ook. Met helpdesk gebeld, zou doorgegeven worden, maar, je kunt het wel raden, nooit meer wat van gehoord. En begin maar niet aan deïnstalleren of wat dan ook, het is een grote bug waar KPN blijkbaar geen tijd in wil steken. Ik ben maar overgestapt op de browser versie. Dat heeft dan wel vaker het probleem dat het beeld heel wazig is, maar dat kan je weer verhelpen door even naar een andere zender te springen. Nou ja, je schijf loopt tenminste niet vol...
Ik heb de app gedeinstalleerd en vervolgens opnieuw geïnstalleerd. De installatie is nu maar 12 Mb groot. Ben benieuwd of dit nu laag blijft of na verloop van tijd weer hard gaat oplopen.
Reputatie 7
Badge +10
De app voor Windows 10 (eigenlijk voor Windows 8 ) wordt al sinds 2015 niet meer ge-update.
Het lijkt hier te zitten in het feit dat de app de buffers niet wist, waardoor deze onnodig groot wordt. Aan te raden is om de websites die @Justin_ noemt te gebruiken 🙂. Al mogen deze ook wel eens ge-update gaan worden.

Reageer