Grote zenderwijziging per 2 juli a.s.

Reputatie 7
Badge +16
-24Kitchen en alle Discovery kanalen in het basispakket.
-Rai Uno wordt vervangen door Mediaset (ook Italiaans).
-Eurosport HD wordt toegevoegd aan het basis(?)pakket.
-History HD komt in het HD pakket.
-Style komt (terug) in het pluspakket.
-Animal Planet komt weer 24 uur per dag.
-Nieuwe series by Video on Demand
-Radiozender 8FM

Nog geen duidelijkheid over de invoering van Eursport2 HD en de HBO kanalen.

Grote uitbreidingen gaan altijd gepaard met een prijsverhoging. Een en ander gaat de abonnee 1 euro per maand extra kosten.

bron: https://[url=http://www.totaaltv.nl/nieuws/8981/Grote_zenderuitbreiding_KPN_Interactieve_TV.html]http://www.totaaltv.nl/nieuws/8981/Grote_zenderuitbreiding_KPN_Interactieve_TV.html[/url][/i][/url]

16 reacties

Reputatie 4
Badge +1
Op de Corporate site van KPN staat hierover ook een mededeling:

http://forum.kpn.com/t5/News-stream/Nieuwe-zenders-en-prijzen-voor-pakketten-met-Interactieve-TV-en/ba-p/29113

Reputatie 7
Badge +16
Ok, dus Eurosport HD komt in het HD pakket en dat is jammer, want deze zender is bijvoorbeeld bij Ziggo al jaren in het basispakket. Misschien komt er ooit nog eens een tijd dat HD gewoon standaard wordt waar je niet extra voor hoeft te betalen.

Reputatie 2
Badge
Hmm,

Ik heb hier toch gemengde gevoelens bij.

Ik ben blij met 1 ( één ) extra Discovery ( Investigation ) zender. Die 24Kitchen kan me gestolen worden.

HD is niet leverbaar op mijn adres, dus denk er toch wel over na om weer over te stappen naar de kabel.

Goedkoper, sneller en meer (HD) zenders...

Als KPN mee wil blijven doen, zullen ze toch meer Glasvezel / VDSL aan moeten leggen.

Beste forumlede en beste KPN,

Inmiddels ben ik al een aantal jaren een tevreden klant van KPN. De service is altijd prima inorde en ik ben tevreden over mijn 3 in 1 pakket. Maar ik vind het jammer dat KPN tegenwoordig alleen maar geld aan het verhalen is op klanten. Qua mobiele telefonie heeft KPN een nieuwe koers ingezet en nu wordt ook het 3 in 1 pakket duurder. Ik vind het bovendien jammer dat ik zogenaamd meer moet betalen voor een tweetal kanalen waar ik niets mee heb. Interactief houdt in mijn beleving in dat je er zelf ook inspraak in hebt, maar daar is hier geen spraken van. Ik wacht op een provider die ons echt laat kiezen. Je neemt een pakket en kiest de kanalen die je zelf wil hebben binnen dat pakket. Als ik een sportfanaat ben en alle Voetbal en NBA basketbal wedstrijden live wil kunnen zien, moet dat mogelijk zijn anno 2012. Bijvoorbeeld, ik wil 30 kanalen met onder andere Eredivisie Live, NBA League Pass, Comedy Central, BET, FOX, Eurosport etc. dan moet dat tegen een x bedrag mogelijk zijn. Dat noem ik interactieve televisie. Ik wil niet dat ik verplicht extra moet betalen voor kanalen die ik simpelweg niet wil. Wat dat betreft ben ik echt terleurgesteld in KPN.

Reputatie 7
Badge +16
Alles wordt duurder, helaas (de lonen trouwens niet, dus we leveren met z'n allen in). Bij KPN krijg je er in elk geval nog wat zenders voor terug. Zo kan je het ook bekijken.

Veel plezier bij het vinden van de perfecte provider (die er m.i., niet is).

Hoi Giant2000,

Je hebt zeker een punt. Always look on the bright side of life. Maar als betalende klant heb ik ook iets te zeggen, toch?

Ik vind de pakketten niet bepaald flexibel. Ik heb het plus pakket eens uitgeprobeerd, maar ook weer snel uitgeschakeld. Het gros van de kanalen zou ik niet eens missen als die uit de pakketten zouden verdwijnen. Normaal gesproken kom ik niet verder dat 10 kanalen waar ik regelmatig op afstem. Ik ben best bereid meer te betalen, maar geef mij dan zelf de keus en hou het interactief. Ik wil geen kook kanaal en dat andere kanaal kan mij ook weinig boeien. Die kanalen komen voor mij op de hoop van kanalen die ik zou uitschakelen als ik de keus had. 

Reputatie 2
Badge
jij bepaalt niet de keuze. Je kiest er zelf voor om klant te worden of niet, als een andere aanbieder beter is dan ga je daar toch heen. Niet klant worden en dan gaan zeuren dat je niet tevreden bent over het aanbod.

Beste Ookmooi,

Ik ben al een paar jaar klant voor jou informatie en ik geef aan wat ik anders zou willen zien. Als jij daar niet mee om kan gaan, lees je mij posts toch niet. Of bepaal jij wat er hier geschreven wordt?

Reputatie 7
Badge +16
Je hebt zeker een goed punt Tektwo. Het zou geweldig zijn als je zelf het pakket kon samenstellen.

En gebruiker Ookmooi: ik heb al eens eerder aangegeven het leuk te houden hier. Meng je serieus in de discussies en roep niet steeds hetzelfde.

Reputatie 1
Badge
Ik heb nog wel 2 (radio) suggesties/wensen voor de zenderwijziging van 2 juli a.s.:

- Studio 100 Radio

- Efteling Radio

Reputatie 7
Badge +8
ja en zo heeft iedereen zijn eigen wensen, ik vraag mij daarom af of het niet beter is om de klant gewoon te laten kiezen welke zenders we willen, het wordt hoog tijd voor persoonlijke pakketten. 

Reputatie 2
Badge
Een geweldig idee.

Alleen zullen we er dan nog veel meer voor gaan betalen.

Het is iets waar ik al een tijdje op zit te wachten en dan ben ik best bereid iets meer te betalen. Zeker als de keuze groot is.
Reputatie 2
Badge
het gaat er natuurlijk om een zo groot mogelijk aanbod voor iedereen te generen. KPN moet met iedere zender apart afspraken maken om het signaal door te mogen geven. Een zender moet ook een vaste inkomstenbron hebben, met een gepersonaliseerd pakket is dit niet meer mogelijk. Als niemand de zender meer neemt dan vallen ook de inkomsten weg. Technisch is het natuurlijk geen probleem om het in te richten, maar het moet voor de massa wel betaalbaar blijven. Als een bepaalde zender voor jou interessant is en voor de rest niet zou je met variabele abonnementskosten moeten werken. De ene maand betaal je dan wellicht [veel] meer en wanneer meer mensen een zender in het pakket nemen wellicht minder. KPN kijkt naar het grote plaatje en de kosten/baten. Er zullen altijd mensen zijn die een bepaalde zender niet interessant vinden.

Hoi Ookmooi,

Daar heb je natuurlijk helemaal gelijk in. Het is voor KPN natuurlijk ook lastig om een groot zenderaanbod te handhaven, als een aantal zenders minder populair zijn. 

Het is echter wel een teken voor KPN om zenders die matig scoren uit het aanbod te schrappen.

Sterk punt inderdaad Ookmooi

Ben het helemaal met je eens. Wij willen Rai Uno houden. Was een reden om voor KPN te kiezen en nu verdwijnt op 2 juli deze zender. Shame KPN.

Reageer