Beantwoord

GTST Classic aflevering 744 mist op Videoland

  • 24 August 2019
  • 4 reacties
  • 97 keer bekeken

Reputatie 1
Er Is Geen Aflevering 744 Bijgevoegd Op Videoland Ik Heb Videoland Via KPN Via On Demand Via Ontvanger Maar KPN Zegt Dat Ik Via Videoland Zelf Moet Vragen Maar Ik Heb Videoland Via KPN En Niet Via Videoland Dat Is Weer Apart Lijk Mij Wie Kan Mij Helpen.

*Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid
icon

Beste antwoord door Jolanda. 27 August 2019, 13:52

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Hallo @Jolanda. Wat jammer! Heb je de aflevering inmiddels al wel kunnen bekijken? Of kun je 'm nog steeds niet zien?
Reputatie 1
Is gisteren bijgevoegd maar ik moest het schijnbaar aan Videoland Zelf doorgeven als er een aflevering mis maat KPN moet het erop zetten maar ze zeiden allemaal niet daar hebben we geen invloed op dus wel Videoland bezorgd de aanlevering en KPN zet het erop op de ontvangen maar ze wisten van niks moest bij Videoland zijn ze zijn niet goed op de hoogte ze weten van niks maar dank je wel voor je bericht GR Jolanda.
Reputatie 7
Badge +20
Nou, gelukkig is het nu in orde gekomen. Wel jammer inderdaad dat het zo onduidelijk was waar je moest aankloppen. Ik hoop van harte dat het niet nog een keer nodig is.
Reputatie 1
Dank je wel ik kon gewoon bij Videoland terecht en dan geven hun het door aan KPN

Reageer