Hallo ik wil een klacht indienen over de servise v

• 14 november 2012
  • 1 reactie
  • 8583 keer bekeken

Hallo ik wil graag mijn probleem voorleggen en een fatsoenlijk antwoord graag. Ik heb in juli bij jullie alles in 1 besteld met voordelig bellen voor 15 euro p.m. Omdat jullie goedkoper waren volgens de reclame dan ZIGGO en ik heb maar een kleine beurs Dus !!! Ik kreeg een brief wanneer dat zou gebeuren en dat was 03-09-2012 . Er komt een  monteur langs om aan te sluiten , kon hij het aanduidt pint niet vinden , moest zelf maar zoeken !!! Dan kwam ie wel weer . Nou dus gezocht ,maar ik ben maar een leek  wist niet waar ik naar moest zoeken . Heb dus gebeld kwam wel een andere monteur met meer verstand. Die zei dus je hebt wel signaal maar er zit niks in huis . Ik wist ook niet wat en waar het moest zitten , maar ze zochten een isra punt maar die was bij mij blijkbaar verwijderd. En als ze een nieuwe  moesten plaatsen koste mij dat eventjes 600 EURO !!!! Nou dat wil ik niet betalen en kan het niet betalen. Gebeld en gebeld werd van het kastje naar de muur gestuurd. Toen werd ik gebeld door een Men Postma zou alles voor mij oplossen en als dat niet lukte kon ik overal KOSTELOOS van af. Heb alles uitgevoerd wat hij me vraagde. Moest woonconcept bellen omdat ik daar van huurde en die moest de woning in de oude staat maken . Ze deden dat vroeger wel maar nu niet meer , dan had ik dat gelijk aan moeten geven , maar ik had eerst Ziggo en dan ben je dat punt niet nodig van kpn en ik wist ook niet dat dat allemaal verschillend was . Ik ben een leek op dit gebied . Nou toen begonnen de **bleep** verhalen ik kon ineens wel een gratis isra punt krijgen als ik een nieuw nummer bij kpn nam , want ik wou eerst mijn oude nummer van Ziggo meenemen  Heb wel twee keer aan Men Postma gevraagd "en kost mij dat niks ,want er moet gegraven worden" NEEE mevrouw dat kost u niks omdat het als ware een nieuwe aansluiting is . Dus ik ook een contract getekend voor het nieuwe nummer + aansluiting. Komt er een monteur (helemaal alleen en op vrijdag middag laat ?????) Nee dat had ik verkeerd begrepen hij kwam aansluiten !!!!!! Maar er zat niks , weer mijn verhaal gedaan hij gebeld , klopte niet wat ik zei . Moest toch 600 euro !!!!???? Betalen . Nou niet dus . Intussen zijn we al meer dan 6 weken verder toen dit gebeurde . Ik zit met 3 pubers in huis dus dan kun je geen tv-internet en bellen missen . En elke keer sorry sorry maar ondertussen ging er al 85 euro van mijn rekening af weer gebeld en zegt dit is niet goed , toen ja natuurlijk wel want u heeft een abonnement . Maar hij zou me matsen en alles gelijk opzeggen , nou NIET dus. Weer 2 weken verder ( heb intussen Ziggoweer, binnen een week werkte als weer???) Ging er weer geld van de rekening nu 75 euro , weer gebeld ( intussen een rekening van mijn mobiel meer dan 50 euro). Kreeg 28 euro weer en moest maar blij zijn . Sorry maar ik weet niet meer wat ik moet doen , het enigste is om mijn geld terug te vorderen en mijn incasso opzeggen maar dan dreigt hij (men POstma) met een incassobureau??? Maar ze hebben mij allemaal in de maling genomen . Ik hoop dat jullie mij nu wel willen helpen ,anders moet ik het maar hoger opzoeken ik word hier zo moe en kwaad over , zo ga je niet met mensen om Gr Fam Benjamins

1 reactie

Reputatie 3
Badge +1
Hallo Karin,

Ik vind het erg vervelend voor je dat de aanvraag zo is verlopen.
Zou je mij je postcode, huisnummer en een mobiel nummer willen sturen in een privébericht?
Dan zal ik zorgen dat dit bij de juiste afdeling terecht komt en er contact met je wordt opgenomen.

Ik hoor graag van je.

Met vriendelijke groet,

Danny

Reageer